sobota 31. prosince 2022

NOVÝ ROK 2023

 Už necelé 2 hodiny zbývají do konce tohoto roku..

Mně už přibyl rok další..

Děkuju... děkuju...děkuju...

Byl to náročný rok, pro mě nezvykle jiný..

Letos poprvé mě zradilo zdraví..

Ještě vloni jsem si stěžovala,

že neberu žádné léky..

Tak už beru!

A hodně!

V únoru mě dostihl covid 

a nechtěl odejít dobrovolně bez komplikací..

Nějak se mi usadil na srdci 

a ono mě občas zlobí..

Fibriluje...

( škoda, že to není jak říká moje vnučka Emička:

" Babi, ty už zase flirtuješ?"

Ó, jak ráda bych flirtovala:o))!

Nevím, jestli za to může jen covid nebo moje hlava..

Nějak se mi v hlavě usadila myšlenka,

že tento rok bude mým posledním..

Ne, nejsem blázen...

jen je mi letos přesně tolik, kolik bylo mojí mamce,

když zemřela.

Narodily jsme se ve stejný den

a ona kdysi v listopadu zemřela. 

Je to už 35 let..

Moje hlava se bála.. a i já měla strach...

srdce občas bylo jako na poplach..

Člověk si dokáže vsugerovat kdeco..

Teď něco lepšího..

Děkuju..

Mám pocit, že jsem se přežila a je mi líp.

Navíc vím, že hned v lednu jedu do IKEMU, 

kde se o mě postarají..

( sice v pátek 13 :o), ale tohle číslo se mi líbí)

/ snad se bude líbit i mé hlavě!/

Je poslední den v roce

a já musela...

nebo spíš chtěla...

Chci! 

Popřát Vám Všem krásný nový rok 2023,

popřát hodně moc štěstí,

ještě víc zdraví 

a lásku vám všem💓.

Taky si moc přeju,

aby byl už mír a přestaly nás děsit myšlenky

a obavy o naše děti a blízké..

🙏

Přeji si, aby ten nový rok byl úspěšný,

aby byl veselý,

plný pozitivní energie

a aby se nám všem chtělo každý den vstávat

a jít dál...

🌞

Mějte se rádi

a užívejte si života!

💓

Inka




14 komentářů:

  1. Číslo 13 je mé šťastné a pátek k tomu🍀To už samo napovídá, že vše bude OK.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Inko! Tak ráda tě tady vidím! Děkuji za přání, tobě přeji všechno nej k narozeninám a do nového roku hlavně zdraví! Ty, takový pozitivní člověk plný energie to přece jen tak nevzdáš! 13 je šťastné číslo, budu na tebe myslet!
    Drž se, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Inko, přeji Ti v novém roce jen všechno dobré. Moc Ti přeji a věřím, že se vše ohledně Tvého zdraví ustálí a Ty se budeš cítit OK.
    Klidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní1/1/23 08:58

    Inko, pátek 13.bývá šťastným dnem, tak ať je to i u Tebe. Přeji, aby všechno dobře dopadlo a srdíčko zase ťukalo tak, abys mohl flirtovat..... No nadcházejícího roku samé dobré zprávy přeje z Jizerek Olina

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Inko, držím pěstí, ať je všechno jak má být. Pavla

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Inko, přeji do Nového roku hodně zdravíčka. Tobě i Tvým blízkým. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní1/1/23 18:17

    Lezarts

    Držím Ti palce, aby zdraví našlo cestu k tvému srdci a rok 2023 byl tím na který se Ti bude dobře vzpomínat!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní1/1/23 20:08

    Milá Inko, stále jsem se vracela na tvůj blog a očekávala jsem novinky od vás. Teď chápu…. Přeji rychlý návrat zdraví, po Ikemu bude určitě lépe❤️, hodně pohody, spokojenosti, lásky….prostě vše nej v tom novém roce. ❤️Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní1/1/23 20:09

    Byla jsem moc nedočkavá, omlouvám se. E.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Inko, pravidelně se vracívám na Váš blog a čekám na další příspěvek. Pevně věřím, že Vám v Ikemu pomohou a budete se moci zase užívat života plnými doušky.Přeji Vám v novém roce vše nej -zdraví, štěstí,pohodu a spokojenost.

    OdpovědětVymazat
  11. Inko, přeji tobě a celé tvé rodině do nového roku hlavně zdraví a pohodu. Věřím, že ti v Ikemu pomohou.

    OdpovědětVymazat
  12. Inko, do nového roku hlavně zdraví a držím palce, ať jsi do nejdřív OK

    OdpovědětVymazat
  13. Milá Inko přeju Ti vše nejlepší do nového roku, hlavně hodně zdraví ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní2/1/23 21:12

    Přeji šťastný rok, hodně zdraví a štěstí a 13 je šťastné číslo určitě bude dobré. Budu držet palce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.