pondělí 15. dubna 2024

TÝDEN

 utekl jako voda 

a je tu zase další pondělí.

Víkend jsem měla zkrácený o sobotní pracovní den.

Na naší škole se konal v pátek a v sobotu zápis do 1. tříd.

Musím napsat, že leccos pamatuji, 

ale shodli jsme se, 

že výtvarný projev našich budoucích žáčků

rok od roku upadá..

Kresba postavy je pro některé opravdu oříšek.

( jsou určitě ale i výjimky).

Jen pro dokreslení..

Chlapeček nakreslil něco s pahýly.

Ptám se ho, jestli na těch rukou ještě něco nechybí.

Pak mu ukáži na jeho prsty

a on že prsty. 

Zeptám se a nechtěl bys je tam dokreslit?

" Tak to bych teda nechtěl!"

A bylo to..:o)

( směji se, ale nevím, zda je to úplně k smíchu).

A to nepíšu vůbec o řeči předškoláků.

Moc chybí logopedi

a děti asi i míň komunikují.

Takto to vypadalo u mě ve třídě ..






Děti neodcházely s prázdnou.
Odnášely si spoustu malých odměn.








Odměny vyráběli i naši žáčci.


Od zápisu zase domů..

A protože  je pondělí, 
tak nemůžu zapomenout na kytičku, která mi zdobí stůl.
Otrhala jsem keře na zahradě.




 Utíká vám ten čas také tak rychle?
To je asi moje věčné téma..
Bojím se, že než stihnu napsat další příspěvek bude zase pondělí :o)
Ač píši málo, 
tak jsem ráda, že jsem se sem k vám vrátila..
Moc děkuji za vaše krásné komentáře..
Jste moje holky zlaté.
Mějte krásný, i když prý chladný týden.
Držme si palce, ať nám nezmrznou kytičky a květy na stromech..
a mějte se rádi, rády..
Vaše 
Inka
💓




8 komentářů:

  1. Inko, stále mám na základkách dost přátel a když zabrousíme na toto téma, do smíchu nám opravdu není...
    Přeji pokud možno hezký týden. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní16/4/24 08:12

    Inko, je to bohužel o výchově dětiček. Ale také o společnosti jako takové, bohužel. Přeji, abys měla krásný týden. Olina z Jiz.

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, hezká kytka na stole. Já taky občas "lovím v křoví". A o čase mi ani nemluv, utíká to fakt hrozně.
    Hezký týden

    OdpovědětVymazat
  4. Ohledně těch dětí to je asi dobou. Nevím jak to teď ve školkách chodí, ale dříve jakmile dítě s nějakou hláskou bojovalo, chodilo k logopedovi. A vím, že moje kamarádka, která ve školce jako učitelka pracovala, měla navíc odbornost logopedky.
    Moc hezké dárečky ti vaši předškoláci dostávali.
    Ano, ochladilo se, snad to nepůjde do mínusu, jinak by to kvítka měla přežít.
    Měj se Inko, moc hezky a těším se na další příspěvek. Mám je ráda.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní16/4/24 10:48

    Lezarts
    Mám také dojem, že děti stále později a méně komunikují.
    A s tím časem, nechci tě zklamat, ale bude i hůře😏.

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní16/4/24 17:20

    My máme zápis právě teď a nestačíme se divit.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní16/4/24 17:29

    Dobrý den, zdraví vás bývalá učitelka mat.školy. Bývala jsme logoped. preventistka a vybírala děti s vadami výslovnosti dost brzy a ty,které byly ochotné spolupracovat,jsme hned nenásilně motivovali k mluvení.Dnes vidím
    chybu hlavně v rodině,na vše je dost času a pak ani odklad nepomůže. A bojím se,že bude hůř. Hlavně,že budou děti umět anglicky.Věra z Litoměřicka

    OdpovědětVymazat
  8. Inko, moc pěkně vyzdobená třída. Pěkná kytka ve váze. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.