čtvrtek 4. dubna 2024

POVELIKONOČNÍ PŘÍSPĚVEK

 Pět velikonočních svátečních dnů uteklo jako voda.

Bylo to prima, ale po 5 dnech jsem byla utahaná jako kotě.

Když jsem právě nebyla  kuchyni, tak se pracovalo na zahradě.

A když se nebylo na zahradě, tak jsem byla v kuchyni :o)).

Ale zas bylo veselo,

sešli jsme se všichni a v sobotu jsem měla velikou pomocnici Ellinku.

Je úžasná a ze všeho nejvíc, když si ji užíváme sami bez rodičů.

To je fakt miliónová..


Magnolie se má letos zase k světu...

Jako důkaz mého velikonočního snažení si sem přidám pár fotek..
Upekla jsem celkem 4 mazance,
1 beránka, který pořádně nestál
a
jidáše, ty už jsem sem dávala ve čtvrtek.
Vařila jsem, pekla, hledala kopřivy na nádivku
a našla jich tolik, že by klidně nádivka mohla být zelená.
Já byla od nich popálená :o).
Nádivka byla ale skvělá, za to popálení to stálo.




Co se mi letos ale vůbec nepovedlo,
byla vajíčka.
Za prvé jsem zapomněla koupit barvy na obarvení.
Za druhé koupila jsem takové ty košilky na vajíčka s modrotiskem,
která by se hodila k cibuláku, který používáme
....ale to bych je nesměla zapomenout v tašce ve škole.
Za třetí, zkusila jsem letošní hit - obarvit ubrousek fixkami
a pak dát do octové vody...
.... vůbec se mi to nepovedlo...
Dělají to děti v mateřských školách a vajíčka mají krásná, barevná..
Já měla taková mdlá...

tak jsem je nakonec v pondělí ráno dokreslila :o)



Náš velikonoční stůl



Mám moc ráda jaro..




Ráda zdobím
a tyto zajíce se slepicí mám nejradši.
Jakmile je vyndám z krabičky, 
vím, že je jaro už opravdu tady!


Tak ať je pro všechny krásné
a i když venku leje,
tak je úplně jasné,
že zase vyjde slunce...
..
Užívejte 
Inka
💓

4 komentáře:

  1. Inko, vidím, že i ty máš za sebou velikonoční maraton :o) Máš kouzelnou vnučku, upravený dům uvnitř i venku - to je všechno hromada práce.
    Přeji příjemný a odpočinkový víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, hezké momentky z Velikonoce. Ta jemně obarvená vajíčka se mi líbila i bez zajíců. A vnučce to na fotce moc sluší.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní5/4/24 10:11

    Lezarts
    Moc hezká zákoutí.

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní5/4/24 12:27

    Inko, mám pocit, že svátky - jakékoliv jsou o maratonu maminek a babiček. Tak nezapomínej na svoje ♥ a taky trochu odpočívej, ať pak zase vše zvládneš. Magnolie je krásná, nám se začíná rozvíjet a ta malá "magnolie" je ještě hezčí. Přeji krásné jarní dny ve zdraví. Olina z Jiz.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.