pondělí 8. dubna 2024

PONDĚLNÍ

 příspěvek, je o jaru, o květinách, 

o výhledu, o radosti ze sluníčka.

Víkend jako malovaný..

sluníčko, teplíčko s sebou nese i práci na zahradě..

Někdy miluju déšť, kdy můžu i lenošit..

Tentokrát jsem ale sluníčko uvítala,

protože to potřebuje i zahrada.

Potřebuje moje ruce.

Nevím jak u vás, ale mně vyráží nejdříve plevel 

a teprve pak kytičky.

Pokud tedy plevel nejsou kytky, které já vytrhnu.

Z domu máme nádherný výhled a když všechno kvete,

tak je to opravdu potěšení nejen pro oko.

Nádherně kvetou naše stromy..

švestky, třešně, višně, hrušně, začínají jabloně..

včelky i čmeláci mají co dělat..


No, není to nádhera??


A co tento týden bude zdobit můj dům?
To, co dala zahrada..
Je to sakury květ..




A toto jsou moje výhledy..





Pořád je co dělat, kromě záhonů bylo potřeba už i posekat trávu.


PO zimě bude potřeba znovu vyčistit chodníčky, které jsou po zimě plné mechu..


A kdo se má u nás ze všech nejlíp??
Naše Anie...ta se nám směje..
A co je nejhorší?
Představte si, že když si člověk chce na chvíli odpočinout
a lehnout si na lehátko,
kdo je tam okamžitě s vámi?


Neustále nám dokazuje svou náklonost.
Je to naše láska..
...
Užijte si krásné dny..
Inka
💓

7 komentářů:

  1. Jednám slovem nádhera, Inko!
    A takového pomocníka mám na zahradě taky :o) Lásky jedny chlupaté!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní9/4/24 08:27

    Inko, krása.....Nám letos konečně vykvetla úplně celá magnolie-nádhera. V neděli jsme se vypravili k Vám (tedy kousek - do Debře.)...do Jiné zahrady a s námi asi tisíc dalších zájemců☺. Ale jistě jsem tam nebyla naposledy. Přeji krásné dny plné pohody a tu chlupatou lásku tiše závidím.... Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím s Tebou je to krása dívat se teď kolem sebe jak všechno rozkvétá.
    Hezky se do vaší zahrady dívá. No, ale zahrada je i o práci. O plevelu ani nemluvím. Jeden den zlikviduji, druhý den se na mně šklebí další. My doma takovou chlupatou lásku nemáme, ale kousíček od nás bydlí ml. syn a tam si užíváme feny Moliny (německý ovčák).
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní9/4/24 14:41

    Lezarts
    Díky letošnímu počasí je příroda jak v nevěstině závoji.
    JJ zahrada je soukromá posilovna:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní9/4/24 19:40

    Sakury se mi moc líbí)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera a chlupaté štěstí nemá chybu😃🥰

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, krásné pohledy na kvetoucí stromy. Sakury u nás na sídlišti taky vykvetly, tak se kochám.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.