pondělí 4. července 2016

JSEM TU

a zacina mi leto bez hacku, krouzku a carek..
Tak to se mnou prezijte :o]
...
Za posledni dny se toho udalo hrozne moc
a bude dlouho o cem psat,
pokud na to budu mit cas.
...
porad se neco deje
a vnucky si nas nalezite uzivaji.
...
Vezmu to ale poporadku..
Ve ctvrtek jsem rozdala vysvedceni.
A musim napsat, ze jsem asi moc hodna ucitelka,
protoze jsem od deti dostala nadherne darky.
Jeden jsem dostala spolecny s manzelem.
Rodice se nam slozili na lazne..
Byla jsem totalne dojata..
...
Po vysvedceni me cekal velike stehovani.
Vyklidit a vystehovat celou tridu mi dalo poradne zabrat.
V tuto chvili jsem byla moc vdecna, ze manzel pracuje na stejne skole.
Dorazili jsme domu kolem pul 6
a ja zacala az kolem 9 hodiny balit na cestu.
...
levandulove opojeni..
to nikdy neomrzi
Ja tu vuni miluji!


 domecek jsem dostala od kolegyne
a ac nikdy nebyla u me doma,
tak se neskutecne strefila





 Od Hanicky same jedl darky..
mnam
Dalsi jedle darky dostal manzel od maminky jednoho zacka..
Rekla mu, ze ho profesne miluje..
Jeeen netusim, jakou profesi mela na mysli, 
zda manzelovu nebo jeji!
Ona je totiz lekarka gznekolozka :o]! 


 a darek od vsech rodicu pro nas oba..
Moc se tesime, az si to uzijeme!


Vim, ze to mozna bude nekomu pripadat, ze se chlubim,
ale ja mam z toho takovou radost, ze si ji potrebuji uchovat.
Jelikoz blog je takovy muj veliky denik,
tak si tu vsechny radosti a starosti ukladam,
aby mi zustaly navzdy.
To, ze jsme dostali takovyto darek, 
je urcite ocenenim nasi prace 
a je hezke vedet, ze si nas rodice vazi
a v nas narusta dobrz pocit, ze to , co delame, delame dobre a s laskou!
...
Hned zitra budu pokracovat 
psanim o nasi ceste
a mate se na co tesit, nebot o legraci nebyla nouze!
Ja se predvedla jako dokonala blbka:o]
/ kdyz psat vsechno, tak vsechno, ze :o]?/
a muj muz?
Ale to az zitra..
Mejte se u nas krasne.
Ja posilam moc a moc pozdravu ze za louze..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.