neděle 24. února 2019

POŘÁD SE NIC NEDĚJE!

je to tak,
já nemám vůbec co psát!
Další víkend strávený doma,
za okny svítí sluníčko.
 K zbláznění..
tentokrát marodí manžel.
Mně taky není ještě úplně OK,
ale už jsem se těšila na ples,
na který jsme měli jít.
Zpívala dcera 
a já ji chtěla aspoň slyšet.
Říkala mi, ať jdu sama, když taťka nechce,
ale dovedu si představit, 
jak by se na to tvářil.
Mám krásné šaty, úplně živě si dovedu představit,
jak by všichni na plese byli nadšení,
že by se třpytili společně se mnou.
Třpytky z nich jsou úplně všude a to jsem je už dvakrát prala.
No, určitě přišli o hodně:o)).
...
Prožili jsme spolu již třetí víkend pyžamovou párty.
Já si pořád háčkuju.
Deka bude už úplně hotová,
do toho tvořím už na velikonoční jarmark zajíčky
a polštáře.
Raději bych vám ale ukazovala fotky z přírody,
aspoň z procházky nebo z výletu.
Poslední dobou mám pocit,
že už nic jiného na blogu neřeším,
než kašlík a rýmičku.

Přitom já nejsem člověk,
který to má rád.
Dodnes si vzpomínám, že před mnoha lety,
řekněme dvaceti, jsem chodila pěšky do školy
a vždy na půl cesty se ke mně přidal starší kolega
( no asi ve věku, ve kterém jsem já teď).
Po celý zbytek cesty mi vyprávěl o svém zdravotním stavu,
zda ráno vykonal stolici či nikoli,
a pokud nikoli, tak jak bude probíhat jeho celý den.
Co a kde ho všude píchá 
a já než jsem došla do práce,
tak jsem z toho byla celá hotová!
Vzpomínám, že jsem i mnohdy čekala,
až mě předběhne
nebo naopak jsem utíkala napřed já.
Děsně mi to vadilo.
No a právě proto se odmlčuji na blogu,
protože si připadám už jak ten kolega.
Chtěla bych opět psát něco super,
super zážitky,
tvořit super věci
a dávat sem super fotky
(alespoň v mých očích!)
:o))
Tak mi odpusťte ty prodlevy,
na které u mě nejste zvyklí.
Však já zase ožiju
a hned jak něco prožiju,
tak to určitě na sebe tady na blogu vykecám,
respektive se tady vypíšu.
Tak se mezitím mějte krásně,
užívejte 
a žijte!
Inka
💓


14 komentářů:

  1. Inko, brzy bude dobře, uvidíš :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Letos to uzdravování každému nějak dlouho trvá.
    Bohužel i mně.
    Musíme věřit, že bude líp.

    OdpovědětVymazat
  3. Mojí kamarádce trvá uzdravování už přes měsíc. Já jsem měla jenom rýmu. Sice jsem se na svět dívala kalnými očima a padla spousta kapesníků, ale celkem rychle jsem se z toho dostala. No, hlavně, abych to nezakřikla.
    Tak ať je u vás už co nejdříve vše OK a mohli jste jet obhlédnout co a jak se děje na chalupě.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní25/2/19 07:48

    PŘEJI VÁM OBĚMA BRZKÉ UZDRAVENÍ A VŠAK TO VŠECHNO DOBĚHNETE...JARO SICE ZA OKNEM PARÁDA, ALE STÁLE JE ZEM ZMRZLÁ. DNESKA JEDU S MANŽELEM K VÁM K" PÍRKOVI", TAK UVIDÍM, JAK JE TEPLEJI V KRAJI...….Z JIZEREK ZDRAVÍ A ZDRAVÍ PŘEJE OLINA

    OdpovědětVymazat
  5. Prajem skoré uzdravenie a veľa elánu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Inko, ještě pár dní a určitě budete zdraví jako řípa! Držím palce!!
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, neboj, tento víkend už je březen a to bude hned veseleji. Já tento únor mám také takový bez větších zážitků, ale začíná se oteplovat a tak uvidím, co se nás čeká. Hlavně se všichni brzy uzdravte, ať si to nepředáváte.:o) D.

    OdpovědětVymazat
  8. Inko, jen klid! Tebe za fňuknu nepochybně nikdo nepovažuje! Že si nevyvětrala ty šatičky, to je tedy fakt škoda, ale stane se...
    Dejte se brzo do kupy, moc zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Rýma je velká otrava, taky ji nemám ráda. Tak ať už se tě brzo pustí.

    OdpovědětVymazat
  10. Inko i já ti přeji brzké uzdravení.. ať moribundus nepřeleze do března a ty si to předjaří náramně užiješ.Z🖤

    OdpovědětVymazat
  11. Občas se to prostě nezadaří a kašlík s rýmičkou vedou, jen si říkám, když čtu tvé články, že je to jen dočasné.
    No a když to zhodnotím mezi řádky, nebyla bych tak skeptická, naopak.
    Někdo má fňukání jako životní program, tady to nehrozí.
    P5eji jen úsměv, pohodu a slunce, to léčí !

    OdpovědětVymazat
  12. Inko, ať je ti líp. Občas to má každý z nás. Nemyslím zrovna rýmičku, ale období, které není podle našich představ. Určitě bude líp.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak okřívejte. U nás je to v posledních 14 dnech podobné - 3 akutně vytržené zuby, 1 slepák, 3x střevní chřipka a jedna sraženina v koleně. :-) Ještě že ta nejstarší cácorka je zdravá jako řípa.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.