čtvrtek 21. července 2016

BROUK


tak přesně tenhle brouk se mi uvelebil na lehátku.
Asi nějaký ohromný šváb..
tak jsem si ho nejdříve vyfotila.
Špatně
a normálně bych ho sem vůbec nedala, kdyby...
........
Když jsem ho dofotila,
tak jsem si ho samozřejmě na lehátku nechat nechtěla.
Nejblíž byla bota naší Katky
a tak jsem ji popadla a brouka odhodila do dáli.
Nech brouka žít...
...
Co se ale nestalo..
Odcházíme z pláže,
Katka se obouvá
a najednou říká, že jí něco tlačí v botě.
Vyzula se a vypadl tenhle velký brouk.
Kačka začala ječet
a já se nakonec přiznala:o).
Doted si asi myslí, že jsem jí ho tam nastražila:o).
...
Brouka jsem pustili.
Odcházíme a Emička na něj šlápla.
" Zabila jšem blouka!"
hlásila zvesela.
....
Přežil mě,
přežil Katčino přišlápnutí,
ale Emmu nepřežil:o).
....
Mějte moc krásný den
Inka
..

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.