středa 2. října 2019

VYZNÁNÍ

Prosím, čtěte až do konce!

Karle, nesnášela jsem Tě!
Bylo mi asi osm a vzal jsi mi tak trochu mou nejlepší kamarádku,
ona Tě milovala.
My neměli gramofon, 
Maruška ano!
To by mi nevadilo, kdybych pravidelně nemusela poslouchat 
Tvoje písničky!
Ze zdi na mě pořád koukala  díra, 
Lady Karneval  a do toho kdybych si měla osladit kávu tolikrát,
kolikrát jsem slyšela,
tak jsem v 10 letech už stokilová.
Do toho všude u Marušky tvoje fotky
a že jich bylo.
Přiznávám, i  já jednu měla 
a tajně (aby to moje kamarádka Maruška nevěděla)
jsem Ti vypichovala tvoje oči!


Já chtěla poslouchat své idoly.
Matušku, který sice zpíval o Tereze a Zuzaně,
ale to jsem mu dokázala odpustit, 
když jsem si do jeho písní dosadila
to svoje jméno.
No a pak tu byl Vašek,
kluk, který neuměl stát, když zpíval.
Jeho jevištní skoky jsem obdivovala
a jak uměl  léčil  lásku lékořicí...
To bylo pro mě něco..
Díky němu jsem viděla snad 100x Šíleně smutnou princeznu..

Karle, tys mě v té době  prostě neoslnil..
….
Jenže...
Za čas se mi Matuška zamiloval do Oliny 
a odjel za velikou louži, 
Vaška jsem tak nějak skoro přerostla
a už jsem s ním asi nechtěla Projít Václavák..
i když na Půlnoční bych šla ráda..

a Tobě jsem začala přicházet na chuť..
...
V mých očích jsi zkrásněl
a já si musím přiznat,
že Maruška měla už  od dětství lepší vkus !
💓
A já najednou objevila ty Tvé písničky..
a tvůj hlas..
Ach!

Najednou jsem s Tebou Snídala, protože ty se ženami snídáš.....
Šla jsem za svou láskou,
byla jsem malou holkou ( Když  Ty jsi byl ještě kluk..)
a byla jsem stále mladá, protože i ty jsi Chtěl byl stále mlád!
S Tebou jsem prožívala Čas a Zázrak vánoční
a také Bílé Vánoce.

Měla jsem Perné dny,
ale i Dny zázraků a přání..
Odpustila jsem Ti i Milenky, co pláčou,
Kakaovou,
protože jsem věděla že
Krásné je žít!
Čas s Tebou běžel jako maratón
a já Stokrát chválila čas.
Díky Tobě jsem věděla,
že Čas zastaví jen láska.
Vzala jsem na milost i Září,
ač už nebyly prázdniny
a já musela jít do práce.

Milý Kájo, Tobě člověk musí odpustit všechno..
Odpustila jsem i Ivanku
( i když bych si klidně dokázala představit po Tvém boku klidně moji dceru:o),
která také miluje zpěv),
ale tak jako každý, jsem Ti moc přála,
abys Šel za štěstím..
Věřím, že vše se děje tak,
jak má být..
Však víš,
Co sudičky přály nám...

Při poslechu Tvých písní,
slyším Zvonky štěstí.
Vždycky jsi Zůstal svůj
a já teď píšu své Vyznání..
Chtěla bych vrátit čas
a jít na Tvůj koncert..


I když začátky byly jiné,
tak musím napsat,
že jsem Tě měla ráda a mám!


...
Ač si nesladím kávu,
tak dnes bych si ji osladila,
zapálila jsem alespoň svíčku.
Koukám z okna a nejsem sama..
... je mi moc smutno!
Ač se říká, že muži nepláčou,
tak tomu mému tečou slzy,
když Tě posloucháme..
Člověk má nějak pocit, že něco skončilo..
I když..


Věřím na život po životě
a vím,
že Tvoje hvězda bude svítit dál
a já jednou půjdu na Tvůj božský koncert
a uslyším andělský hlas.
Inka
💓

PS: Všem se moc omlouvám, že jsem si v příspěvku Káju přivlastnila.
Omlouvám se za tykání, ale když ON zůstane tak nějak můj, náš i Váš...
Vždyť Vy víte!

💓 přece nehasnou



Děkuji!


21 komentářů:

  1. Inko, Ty jsi to tak krásně napsala.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Inko, děkuji za krásné vyznání,teď tečou slzy mě - znova...
    Rozumem jsme to všichni tušily, ale srdce mnohých doufalo, že je nesmrtelný...
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné vyznání! Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní3/10/19 08:57

    Milá Inko, krásné vyznání, více slov netřeba.

    Zdraví Jarka z Kroměříže

    OdpovědětVymazat
  5. Mila Inko,
    krasne vyznani.Tečou mi slzy,tak jako včera.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, nádherné vyznání. Dojala jsi mne k slzám, takže zase bulím. I když jsem si říkala, že dnes už néé. Je mi moc líto co se stalo a včera mi došla slova. V srdcích nám ale Kája zůstane navždy.
    Děkuji za krásná slova. D.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní3/10/19 19:18

    Milá Inko,
    napsala jste své vyznání krásně- smutně i vesele zároveň!!Mistrovi by se jistě velice líbilo...Také mě mrzí,že jsem koncert nestihla...
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné vyznání Inko milá. Svou slzu utírám a ve svém srdci si Káju nechám napořád. Děkuji ti za krásná písmenka.Z💙

    OdpovědětVymazat
  10. Inko, nádherné vyznání...

    OdpovědětVymazat
  11. Božské vyznání pro božského. Krásně a citem psané. Věrka

    OdpovědětVymazat
  12. Málo kdo by to takhle dokázal napsat...skvělé, díky

    OdpovědětVymazat
  13. Inko, pobavila jsi mne a dojala zároveň! děkuju za ta slova...nebyla jsem fanynka, ale vážím si jeho pracovitosti, nasazení, talentu, hlasu. Byl prostě součástí naší kultury. Myslím na ty malé holky, jestli je vůbec možné je uchránit od toho mediálního shonu. A štve mne, kdo všechno si usurpuje tuhle smutnou událost k mediálnímu humbuku. (tím nemyslím tvůj - ani jiný - blog, ale ty tiskové konference a vládní prohlášení.
    E

    OdpovědětVymazat
  14. Anonymní4/10/19 12:34

    já si tu pláču, skvělé vyznání, také věřím, že na nás kouká a baví se, co se kolem jeho odchodu děje a pevně věřím, že tam … někde zpívá mému tatínkovi Kdepak ty ptáčku hnízdo máš. Inko děkuji a zdravím AlenaP

    OdpovědětVymazat
  15. Anonymní4/10/19 13:30

    Skvěle napsané, lépe bych to nezvládla, Matušku jsem měla radši, ale Kája byl nejvíc, to jsem uznávala a uznávám. Kvůli jeho dětem a ženě a fanynkám moc lituji jeho odchodu.
    Mého pana Božského ještě ale mám: pana J.Suchého.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní4/10/19 14:33

    Inko, Jak já Vám rozumím. Cítila jsem to stejně! Černý ďábel Matuška mne uhranul, vtipný kluk Vašek rozesmál a pobavil, ale s věkem vyzrál mistr Gott se stálici a gentlemana. Úžasný komentář, který je ho hoden tisíckrát více než ten politický humbuk a přiživování na jeho jméně.
    Děkuji za krásný nekrolog Zdravím Peťula

    OdpovědětVymazat
  17. Anonymní6/10/19 12:22

    Se slzami v očích přiznávám, že to cítím úplně stejně, jen bych to nedokázala tak napsat.Děkuju za krásná a výstižná slova. Janka

    OdpovědětVymazat
  18. Inko, nádherně napsaný.Obdivuji a měla jsem to za mlada stejné.P.Gott se mi nelíbil a divila jsem sé holkám co na něm vidí.Až dozrával, byl čím dál hezčí a písničky nej.Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.