sobota 9. července 2016

3. AŽ 5.DEN

jsme prožili u oceanu..
Emma při ceste povidala,
že ji naštve, kdyz bude zase rozzuřenej..
myslela rozbouřenej..
nejradši mají, když se dá jen tak houpat v mírných vlnách.
....
Já objevila háčky a čárky na klávesnici.
Stačilo přepnout na češtinu..:o))
Občas mi to ale ujede, tak se omlouvám:o)..
 ....
 časový posun už nám nedělá žádné problémy
už jsme plně aklimatizovaní.
..
Počasí tu je nádherné..
Možná až moc veliké vedro,
ale klimatizace a větřík u oceánu dělá vedro snesitelnějším.
...
Mravenci mají na mě spadeno i v Americe.
Už mě jeden kousnul. Naštěstí alergická reakce není tak velká jako u nás.
Možná tu jsou hodnější mravenci:o)!
....
Aničce jsme z Česka dovezli kolečkové brusle.
Je úžasná. Stála na tom poprvé a hned se to naučila.
Je to šikulka!
...

V needěli jsme slavili společně Emiččiny narozeniny.
Dort byl výborný!


naše tříletá princezna..
-----
4. července - oslavy Dne nezávislosti
a takto se slavilo na pláži




A ještě pár snímků 
od oceánu..
v písčitých dunách jsou i kvetoucí rostliny
a já vzpomínám na mé kytičky na chalupě..
Jestlipak kvetou..?





V úterý odletěla domů mamka se svým přítelem a se Standou ( zeťák).
My jsme tu zůstali 4 holky a můj muž, 
který nás hlídá!
Nejvíc, abychom neutrácely:o))!
...
Mějte moc krásné dny
a veliký zaoceánský pozdrav posílá 
Inka

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.