středa 19. října 2016

ČAJOVÉ DÝCHÁNKY

i to patří k mému podzimu.
O to víc, že se do prázdného obchůdku v našem domě 
nastěhovala BYLINA.
Jsem nadšená..
Přiznám se, že jsme se obávali, kdo si prostory pronajme.
Ovšem tohle je pro mě ráj!
Předchozí obchůdek byl taky nádherný,
ale já ho měla " zakázaný".
Byl plný dekorací
a jen chodit kolem vyzdobených výloh bylo za trest.
...
Teď tu máme bylinky
a ty můžu jak já, tak i můj muž.
Dnes jsem navštívila obchod poprvé
a kromě všelijakých bylinek, olejů, čajů, detoxikačních přípravků, 
mýdel, vůní, zdravých potravin,
tu byl i příjemný, mladý a velmi ochotný prodavač.
...
Mít takový obchůdek přímo u vchodu 
je zároveň velká výzva.
Rozhodli jsme se s manželem testovat čaje.
Nechala jsem si namíchat první dávku.
....
První doporučený čaj 
je meduňka s citrónovou trávou.
....
V sušeném stavu krásně voní..
převládá vůně citrónu..
..
Barva čaje je světle žlutá,
vůně příjemná.
Celkově je takový jemný
a příjemně se pije..
Já čaj nesladím 
a tak si ho vychutnávám,
tak jak je..
Manžel cukr potřebuje,
ochutnala jsem i slazený
a chutná..
Já sice nesladím, ale s chutí jsem si dala
sušený ananas chocholatý,
který jsem dostala jako dárek v obchůdku poté,
co jsem chtěla zaplatit čaj, 
který mi majitel obchůdku chtěl darovat jako pozornost.
Jelikož jsem ho zaplatila,
tak mi dal ananas.
Krásný, milý obchodní tah.
Já se stejně budu vracet
a ten ananas je mňam!
...
Co jsem ještě nakoupila?
Echinaceu - sirup,
chia semínka,
tuhý deodorant - lotos
( krásně voní)
a ještě má pěknou dřevěnou dózu.
( část peněz jde na chráněnou dílnu),
takže mám dnes i  dobrý skutek.















...
Sedím, píšu, jím ananas 
a popíjím čaj..
Příjemný večer právě začíná..
Přeji ho i Vám!
Inka
:o)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.