neděle 30. října 2016

SLUNEČNO, I KDYŽ...

je zima a dost fouká.
Zasadila jsem hortenzii.
Už několikátou.
Jestlipak tahle vydrží???
....
Mladí odjeli 
a já mám divný pocit..
vyjádřila bych to slovy
" slunečno, i když..."
...
Někdy si připadám jako služebná.
Vrací se mi má výchova..
"Hlavně se učte, maminka za vás všechno udělá."
Mám, co jsem chtěla..
dneska bych vychovávala jinak..
Pozdě!
Je mi z toho smutno, možná i do breku..
Asi je to tím, že už jsem stará
a uvědomuji si, že jednou nebudu moct.
..
To dělá to podzimní počasí..
že by dolehly splíny?
...
Před 29 lety jsem porodila syna
a byla náležitě pyšná.
Krásné narozeniny!
...
Na obě děti jsem náležitě pyšná,
mají své rodiny, 
žijí spořádaně, svůj život..
..
Slunečno, i když...
...
Dušičková nálada,
vzpomínání..
 ...
Smutek,
že tu nemám ty, které bych moc ráda objala a řekla:
" Mám Vás ráda!"
ještě jedno velké 
" Děkuji!"
...















"Až ti bude úzko, otoč se čelem ke slunci. Všechny stíny budeš mít za zády!"
Jan Werich




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.