čtvrtek 1. června 2017

ÚTERÝ

bylo úplně lahůdkové..
takové hektično zažívá člověk málokdy.
Ráno jsem nastartovala před šestou hodinou svůj " motor"
 a vyrazila do práce.
Ráno mě čekala zkouška pěveckého sboru,
poté první hodina
a po ní jsem odjela na další díl školení Věda má budoucnost.
Prohlídli jsme si prostory 
odborného učiliště ŠKODA.
Jsou to nádherné prostory a pro studenty veliké množství výhod.
Spousta nových technologií na kterých se mohou učit.
...
Školení jsem musela předčasně ukončit,
protože u nás na škole začala od dvou hodin pěvecká soutěž,
kterou jsem uváděla.
...
Předtím jsem měla ale možnost naobědvat se v jídelně učiliště ŠKODA
a o tom by si mnozí z nás mohli nechat zdát!
Výběr z několika druhů jídel, krásné prostředí.
Opravdu luxusní a jídlo vynikající.
.......
Pěvecká soutěž se vyvedla a skončila kolem půl 4.
...
Tím ale pracovní den nekončil.
Od pěti hodin začínal koncert mých flétniček.
Než jsem všechno připravila bylo něco málo po půl páté. 
Spokojeně jsem si sedla a chvilku v tichu odpočívala.
Dokonce jsem se stihla i upravit.
Před pátou vše začalo.
Koncert probíhal krásně,
děti hrály úžasně 
a ukazovaly, co se během roku naučily.
....
Už se blížil závěr,
poslední dvě skladby
a já vložila CD s podkladem hudby.
Podle výrazu dětí jsem okamžitě poznala,
že jsem nevložila to pravé ořechové.
Okamžitě jsem chtěla napravit, 
co jsem způsobila,
ale v hrůze jsem zjistila, že jsem si to CD nepřipravila.
Děti by to odehrály i bez toho,
ale s podkladem je to daleko hezčí 
a závěr koncertu měl být doslova pompézní:o).
Ještěže je moje třída nedaleko zrcadlového sálu.
prostě chtě nechtě jsem musela udělat krátkou přestávku.
..
Měla jsem na sebe vztek,
protože se vždycky snažím mít všechno v pořádku.
Takovou dobu mi dalo než jsem si všechno připravila
a myslela,že nic nechybí.
..
Chybička se prostě vloudila.
I tak byl koncert moc pěkný a rodičům se moc líbil.
...
Já byla ráda, že už je večer
a je vše za mnou.
...
Přišla jsem domů a doslova padla:o).
...
O středě napíšu až raději zítra:o)!
Užijte si krásný večer!
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.