sobota 30. září 2017

ŠKOLENÍ

Včera jsem se vrátila ze školení.
Školení probíhalo v krásném penzionu v Jizerských horách.
Na Smržovce, penzion U Potůčku.
Ubytování dobré, jídlo výborné,
ale především naše školitelka byla úžasná.
Ani jsme nechtěly ( byly jsme jen ženy) přestávky
a byly jsme ochotné jí naslouchat, dokud ona vydržela.
Krásná příroda kolem 
a prima parta.
Ač se nám tam nechtělo
a raději bychom trávili státní svátek jinak,
tak jsme se vraceli spokojení domů.
(teď už píšu s měkkým i, protože tam byli i muži, jen někteří  měli jiné školení:o).
Podzim byl kolem cítit a vidět na každém kroku.
To sluníčko bylo jediné, co nám kazilo sezení uvnitř chalupy.
Přece jen na chvíli byl čas se jít projít.


Ty podzimní barvy jsou nádherné!!


krásné ocúny


Tak tady probíhalo večer vynikající grilování.




nakonec focení mobilem není tak hrozné,
některé fotky jsou i vydařené



hřbitovy mě fascinují..


v pozadí tanvaldský Špičák





 Můj manžel se také nenudil,
procházel se v nádherném lese
a našel :o).
Domů jsem si vezla práci,


Dnes už jsem na chalupě 
a ještě pořád si užíváme sluníčko.
Bohužel už je větší zima.
Práce na zahradě ale nečeká.
..
Užijte si krásný večer
a v říjnu zase na shledanou.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.