pátek 1. září 2017

ŠKOLNÍ PŘÍPRAVY II.

Včera jsem slíbila pokračování
školních příprav,
dnes jsem chtěla ve škole ještě dofotit.
Foťák byl, 
ale karta zůstala v PC.
No, stane se:o)).
Stejně mám ještě fotky ze včerejška.
...
V první řadě chci ale poděkovat všem za pochvalu.
Musím napsat, že mě to moc těší.
Třídu tvořím především pro děti,
ale musí se líbit i mně,
protože v ní trávím víc času než doma v obýváku.
...
Jinak pokud by si některá chtěla z vás chtěla zopakovat pátou třídu,
tak přijeďte:o)!
Náš zámek je vážně úžasný 
a brzy vám nafotím i poslední stranu našeho zámku,
kterou jste ještě neviděli v plné kráse.
Právě jí dokončují 
a je to nádhera.
...
Nyní slibovaná chodbička před naší třídou.

 část chodbičky  bude na celoroční hru
"Putování po Evropě"


Stěny zdobí ryby
 z dřevěných výřezů 
a děti je malovaly akrylovými barvami.




malý čtenářský koutek



No a v pondělí můžeme začít!
..
Dnes jsme s manželem odjeli na chalupu.
Počasí je sice " hrůza",
ale nějak si nemůžeme po prázdninách zvyknout na pohled z paneláku.
Cesta nám trvala dvě a půl hodiny. 
Kruháč na Hradec opravují 
a my čekali skoro hodinu.
Přijeli jsme za chalupu za tmy.
Nestihla jsem ani obejít kytičky.
Už se těším na zítra.
..
Užijte si večer
a mějte krásný víkend.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.