neděle 17. září 2017

ZÁŘÍ V ZAHRADĚ

chvilku i zářilo sluníčko.
Jinak je ale vážně podzimně.
Babí léto si představuji jinak.


Klemátis mi stále ještě kvete.



i petunky mi dělají ještě radost.


I tady se už podzim hlásí o slovo.
Zbarvují se listy.


Růže má tolik květů
a já se bojím,
že pokud bude takovéto počasí,
tak je ani neuvidím.
jsem zvědavá, zda se jí podaří vykvést.


 Jiřinka je pěkná květinka :o)
Kdysi se zpívala taková písnička 
a já si pamatuji, jak moc jsem ji nenáviděla:o)).


Kapičky deště na listech orlíčku


Poslední květy echinacei


 Chystám se taky na šípky,
ale až příští týden.


 Proč ten jetelíček, roste u vody...
No, já ho mám na studni:o)
a Pepíček k nám taky nechodí:o)).



Kroupami pomlácené listy dýně hokaido se vzpamatovaly.
Dokonce se mají stále ke květu,
jen si myslím,
že se další úrody nedočkám.




Pořád se chystám, že tu hortenzii ošmikám 
a usuším si ji na výzdobu
a nějak nemám to srdce.
Tak že by příští týden?


Jestli něco roste jako z vody,
tak je to přísavník..


Vykvetla mi velká zahradní kopretina.


a pampeliška se taky opět rozkvetla.
Z té nadšená nejsem:o),
i když na jaře med je fajn.


Z fotek jakoby zmizelo to podzimní počasí.
Bude to tím, že jsem vylezla právě když slunce bojovalo s mraky.
Na chvíli vyhrálo,
ale jen na chvíli.
Teď už je zase ošklivo.
Já pořád čalamáduju
a zázvoruju:o).
Výsledek nafotím:o).
...
Přeji Vám krásnou nedělí
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.