sobota 30. prosince 2017

HRAČKY

kterou si určitě nepořizujte,
pokud nemáte trpělivost Vy i vaše děti.
U nás už měla několikrát namále.
Zvířátko,
které pomocí otázek skoro vždy uhodne zvíře,
na které právě myslíte.
Celá hra začíná tak,
že spustíte příšerku
a musíte zřetelně vyslovit slovo HRA.
Což bohužel občas děti, které zrovna nevyslovují r dobře,
nikdy neřeknou.
Naše Emička i Anička r umí,
přesto jim příšerka často nerozumí.
Nerozumí ani mému muži,
takže se neustále ozývá:
Nerozuměl jsem, můžeš mi to zopakovat?
A tuto větu tato příšerka opakuje tak dlouho,
dokud se jí vaše HRA nelíbí.
Mnozí by už nevydrželi.
...
Poté následují otázky,
na které můžete odpovídat ANO, NE, MOŽNÁ.
Příšera je opět nahluchlá,
protože mnohdy nerozumí.
Možná má velmi citlivý sluch
a registruje i okolní zvuky, to nevím..
Pravdou je, že se pořád ptá.
Pokud odpovíte ano, tak často říká...
ááá..přesně to jsem si myslel..
nebo ..dobráá..
Většinou zvířátko nakonec uhodne. 
Někdy po několika pokusech.
Pokud ho neuhodne, sdělí vám:
"Jste chytřejší než jsem si myslel!"
Rozhodně tuto hru nemůže hrát můj muž,
protože se díky ní rozšířil jeho slovník sprostých slov,
což by zase neměly slyšet holčičky.
Ale někdy je ta příšera fakt na zabití..
Kdo ji má doma,
tak mi dá určitě za pravdu:o).
Pokud chcete ale své dítě naučit opravdové trpělivosti,
tak mu ji určitě pořiďte.
všimněte si jeho výrazu..už jen tím vás chce naštvat:o))

...
Mimo tuto hračku dostala Emička ještě knížku s elektronickou tužkou.
To je úplně něco jiného.
Tužka mluví zřetelně, krásně.
Mimo to jsou na každé stránce kvízy,
kdy dítě tužkou ukazuje na správná řešení 
a je vždy pochváleno,
pokud je to správně.
To se mi moc líbí.
Emička dostala knížku Hravé učení
a určitě to nebude poslední knížka,
která na tuto elektronickou tužku funguje.
Existuje jich moc druhů pro menší i větší děti 
a jsou opravdu naučné.


Her bylo pod stromečkem ještě víc..
Třeba dětské activity, BrainBoxy, a další stolní hry


dítě si po určitou dobu musí prohlížet obrázek
a pak hodí kostkou.
Číslo, které mu padne,
je číslo otázky,
kterou pak dostane 
a odpovídá podle toho, co si zapamatoval.
není to vůbec špatná hra na postřeh.


Další hračkou je modelína zubařská.
Můj sen, aby některá z vnuček byla zubařkou a mně zachránila poslední zuby:o))
Pokud by to byla Emička,
tak se mám na co těšit:o).
Emička tvoří totiž zuby barevné.
Každý má jinou barvu.
I když kdo ví,
co se za pár let bude nosit:o))
Třeba budou barevné protézy:o))


Rozhodně si mají s čím zase hrát..
Ježíšek byl moc a moc hodný.
Vy si užijte moc krásný předposlední večer v tomto roce,
já jdu upéct nějaký dort:o)
Vaše Inka
💓
A nezapomeňte:
Kdo si hraje,
ten nezlobí!
😀


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.