sobota 30. prosince 2017

PANENKY

které rozzářily dětské oči.
Panenky LOL,
které Ježíšek nejprve nemohl sehnat..
Nakonec je sehnal Ježíšek hned dvakrát:o)).
/Panenky čůrají a plivou, takže jsme druhý den měli všude mokro. Vyzkoušet se to muselo:o)/
Předtím než je sehnal,
tak koupil panenky v muffinách.

otočením muffiny vznikne panenka.
Připomíná mi panenku, co se dávala na dorty.


Musím napsat, že Anička i Emička jsou panenkové holčičky
a pořád všude vozí svá miminka.
Emička má Mikuláška
a Anička svou Barunku.
Pořád je převlíkají a já nestačím kupovat věci na miminka.
Zjistila jsem totiž, 
že pokud koupím velikost 50 oblečky na miminko,
vyjde to levněji než oblečky na Baby born:o).
Nakupuji je na Mimibazaru.
Díky tomu Barunka i Mikulášek měli letos dárek pod stromečkem :o)

PS: Emička není špinavá, ona je totiž kočička a tudíž je pomalovaná..Anička samozřejmě taky:o)
...
Mám radost, že si hrají s panenkami.
Moje Kačka na panenky skoro vůbec nebyla
a mně to bylo líto.
Teď si to jako babička užívám 
a hned dvakrát.
...
Mám připravený ještě příspěvek s dalšími hračkami,
které udělaly radost..
A taky s knížkami..
ale to až zase příště.
Krásný den
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.