pátek 29. prosince 2017

VÁNOČNÍ DÁRKY

Každoročně se snažím pro své kolegyně a kolegy v práci vymyslet nějaký dárek.
Vloni to byly ponožky
letos jsem měla připraveno něco legračního speciálního,
ale nakonec jsem to nestihla.
Nebudu prozrazovat, protože se mi to určitě ještě bude hodit 
a vy to uvidíte.
Přesto nějaké malé dárečky byly.
Vždy jsou to jen maličkosti,
jsme poměrně velký učitelský sbor:o)
Prvním dárečkem byly malé baterky s přáním..

pak malinké deníčky, které jsme zapomněla vyfotit 
a které byly na zápisky těch nej ..okamžiků v novém roce 2018

anebo malé andělské klíčenky a to co učitelky vždycky potřebují..s krémem na ruce..
...
Andílky jsem připravila také pro své dětičky ve třídě.
Měli jsme před Vánoci  malou vánoční besídku.
Hodovali jsme a radovali se, i dárečky byly.






Všichni už jsme byli natěšení na Vánoce.

Náš školní stromeček.
...
V dalším příspěvku se ještě vrátím k prosincovým výtvarkám :o).
Vidíte, už mám na blog čas i chuť:o).
Užijte si krásný den..
Mimochodem tady je nádherně.
Všude bílo, konečně jako v zimě.
Včerejší sněhová nadílka byla krásná.
Inka
💓


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.