úterý 2. ledna 2018

NEJEN VÁNOČNÍ VÁNOČKY

Od zítřka už pracovní povinnosti 
a čeká nás nyní školní nepříjemné období.
Tím nemyslím lednové vysvědčení,
i když jak už jsem mockrát psala nemám toto hodnocení ráda.
Jsem člověk, který nemá moc rád změny
a nás ve škole těch změn čeká asi hodně.
...
O tom jsem ale nechtěla ani psát.
Spíš budu ještě vzpomínat na vánoční svátky.
Tentokrát svátky pečící.
16 druhů cukroví se docela dost jedlo
a zůstaly 3 krabičky,
které jsem rozdala.
...
Letos jsem to "trochu flákala:o)"
a vánočky byly jen dvě.
Druhou vánočku jsem pletla nadvakrát.
Když už jsem ji měla hezky upletenou z devíti dílů, 
tak jsem uviděla v hrnečku namočené hrozinky v rumu 
a oříšky v misce.
Já to tam zapomněla dát.
Tak šup..
rozmotat a znovu:o)
U nás vánočka bez oříšků nemá šanci:o)





Ještě jsem upekla narozeninový dort.
Pokaždé hledám něco nového.
Tentokrát jsem chtěla něco rychlého, lehkého a jedlého:o).
A musím říct, že to byla mňamka.
I když o lehkosti asi nemůže být řeč,
neboť to jistě byla hotová kalorická bomba,
ale proklatě dobrá:o)!
Recept jsem našla u jedné blogerky.
Už její jméno se mi líbilo
Kačka žvýkačka.
Kdysi jsem o Kačce a žvýkačce napsala básničku.
...
Dortu předcházel článek o tom, 
jak by maminky měly péct dětem k narozeninám dorty.
Ty, že pak po celý život na to budou vzpomínat
a já přemýšlela, že na tom opravdu něco je.
Tento dort jí pekla maminka
a mně se vážně líbil.
Nejen dort,
ale i jeho příběh.
Škoda, že blog přestala Kačka psát v roce 2015..
Určitě bych ji četla..
je dort od Kačky. 
Můj vypadal trochu jinak.
Nějak jsem neodhadla množství 
a dovnitř jsme dala asi větší množství  toho nastrouhaného,
takže navrch jsem já nastrouhala čokoládu.



Určitě ho ještě někdy udělám..
zmizel opravdu rychle
a já měla radost.
...
Ještě musím napsat, že jsem měla docela radost,
že když jsem se dnes doma zvážila,
tak mě na Vánoce přibylo jen půl kilogramu.
A to jsem se ani moc neprocházela,
protože pořád byl v chalupě někdo nastydlý
a nemocný a tak se spíš odpočívalo.
...
Dnes jsem byla s vnučkami v kině.
Po dlouhé době jsem zavzpomínala na ceny v kině.
Kolik mi platili za lístek:o)
a kolik se platí dnes.
Přestože jsem si stáhla aplikaci na mobilu
a měla jeden lístek zdarma,
tak lístky stály 313 korun
a to nepočítám všechno to pití a popcorn:o)).
Ferdinand- kreslená pohádka se holčičkám líbil.
Mně vlastně taky,
jen se mi chtělo hrozně spát:o).
...
Užijte si krásný večer
a já se těším, že zase pravidelně do mého blogu budu přispívat:o)
a hlavně si vás také číst
a inspirovat se.
Chystám se zase na háčkování
a jiné ruční práce.
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.