sobota 20. ledna 2018

SNĚHURKA

A SEDM TRPASLÍKŮ.
Ležím pořád v posteli.
Většinu času prospím.
Pořád mi není nejlíp
 a to jsem si usmyslela, že v pondělí mi už bude dobře
a začnu normální běžný týden.
Zatím to tak nevypadá.
Před chvílí jsem si zapnula televizi.
Kreslená Disneyovka Sněhurka.
Okamžitě jsem se vrátila do dětství.
Úplně přesně si vybavím,
kdy jsem tuto pohádku viděla úplně poprvé v životě.
Bylo léto 1969  a já byla na svém prvním junáckém táboře.
Bylo mi 6 let a byla jsem tam proto, že se moji rodiče tehdy v Junáku angažovali.
S touto organizací žila tehdy skoro celá vesnice.
Já dodnes nezapomenu na ty žluté šátky, 
na náš oddíl Světlušek 
a na plnění Bobříků
a taky na chvíli, kdy nám tuto organizaci zakázali.
Ale zpátky ke Sněhurce.
Na táboře jsme šli do letního kina.
Sněhurka na velikém plátně byla nádherná.
Celý příběh jsme prožívali  velmi silně.
Dokonce tak silně, že si dodnes pamatuji,
jak si tam jedna holčička ukousla kus prstu
a pak jí ho museli zašívat.
Asi nesnesla pomyšlení,
že ta zlá královna Sněhurku otráví.


A já se dívám a usmívám se..
je to tak strašně dávno..
a pořád mě kouzla pohádek nepřestávají bavit.
...
Vám přeji krásný a pohodový sobotní večer.
Inka💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.