čtvrtek 16. srpna 2018

ČAS LETÍ

a já nějak pořád nestíhám psát.
Přiletěli jsme a já narychlo vyházela všechno z kufrů,
aby to nebylo zmačkané doma na postel
a hned jsme odjeli na chalupu,
protože se v bytě nedalo spát, 
jaké tam bylo vedro.
Doma jsem se jen na chvilinku opět pokochala věcmi, 
které jsem si dovezla.
V úterý jsem velmi přivítala možnost jet zpátky domů,
neboť manžel se chystal na hokej.
Doma jsem neodpočívala,
ale čekala mě veliká práce.
Vystěhovat moji a manželovu skříň,
přebrat všechno oblečení,
s bolavým srdcem se s některými kousky rozloučit
nebo je odvézt na chalupu
a nové oblečení opět narovnat do skříně.
Nestihla jsem všechno, 
protože jsem si všechno musela znovu vyzkoušet :o).
Brzy ráno jsem musela odejít hlídat holčičky,
protože šla dcera brzy do práce.
Usnula jsem kolem 4 ranní
a v 6 vstávala.
Byla jsem jako praštěná.
Pořád mi ten časový posun dělá problémy.
Je zajímavé,
že když letíme tam, tak nám posun nečiní problémy.
...
Už jsem zase na chalupě,
zalévám 
a snažím se zachraňovat všechno co má náznak ještě ožít.
O růži jsem si roztrhla hadici, 
tak mám nový zlepšovák. 
Při zalévání si užívám zároveň i sprchy:o))
...
A hlavně tu jsou s námi holčičky.
Tak si i hraju..co mi zbývá, že?
O tom hraní bude hned další příspěvek.
No a po  večerech už myslím na školu a budoucí prvňáčky
a chystám pomůcky..
Až přijedu domů, 
tak něco nafotím, z toho co jsem si dovezla
a hlavně přeberu ohromnou spoustu fotografií,
které jsem nafotila
a udělám ještě příspěvky, které jsem v Americe nestihla udělat.
...
Po čem se mi opravdu stýská, 
tak je to po vodě..
po bazénu, oceánu..
V Americe jsem se cítila tak čistě:o),
tady mám denně nohy od hlíny :o)).
..
mějte moc krásný den
a já jdu si zase hrát..
..
Inka
💓


netušíte, co je to za kytku?
Vůbec netuším, zda jsem něco takového sázela..
ale líbí se mi to:o)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.