čtvrtek 2. srpna 2018

PLAVU SI

ani nevím jak..
se zpívá v jedné naší písničce.
Já vím jak já plavu!
Blbě!
A to doslova.
Styl paní radová.
( píšu úmyslně s malým R, neboť bych se nerada dotkla mé mladší kolegyně,
která určitě takhle špatně neplave.)
V rámci nezničení si účesu,
což se mi nikdy stejně nepodaří, 
neboť Emča kope všude kolem sebe,
prostě nepotápím hlavu!
Na tom by možná nic nebylo,
kdybych neplavala několikrát denně 
a nezjistila jsem,
že mi to ale vůbec nedělá dobře na mou krční páteř.
Plavání je moc fajn,
zjišťuji i spoustu jeho pozitivních účinků,
například mám víc zpevněné tělo
/pokud se teda v mém věku dá mluvit o zpevnění:o))))/
nehty mám krásně čisté
a určitě jsem " vymáčená" na rok dopředu.
Bolí mě ale docela dost hlava
a někdy se se mnou tak zatočí svět,
že si připadám jako na kolotoči bez kolotoče!
Na druhou stranu si říkám, že by byla velká škoda nevyužít možnosti vodních radovánek
Už brzy to skončí...

Mějte se moc krásně,
já vám posílám spoustu pozdravů.
Inka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.