úterý 14. srpna 2018

TAK JE TO

tady, jsem DOMA!
Po dlouhých, ale krásných 40 dnech jsem se vrátila z tepla
do ještě většího tepla,
i když ten nahoře je k nám milostivý
a dnes je trochu lépe.
Já vlastně nejsem doma,
odjeli jsme rovnou na chalupu,
kde je to v tomto počasí řekněme trochu přeživší!
:o)
V Americe u oceánu je také teplo,
ale takové jiné,
snesitelnější.
..
Na chalupě jsem začala okamžitě zjišťovat ztráty.
Přiznám se, že jsem jich čekala daleko víc 
než jich skutečně je.


Úplně nejhůř dopadla tráva,
o které se už vůbec nedá říct, že je tráva,
spíš ležící neposekané seno.


...
Některé kytky dokonce mají i květy.
Některé se dokonce tak rozbujely,
až jsem koukala jako blázen.
levandule je nádherná.


Bylinky sice vyrazily do květu,
ale zmohutněly neskutečně.



Také psí víno mi chtělo ukázat co dokáže 
a jak rychle umí růst.


Čekaly mě také dvě veliké cukety
a zatím malá dýně hokaido.

...
Ze všeho nejvíc mě zajímaly kytky, 
které jsem dostala od dětí ze školy.
..
Borůvky od mých " deváťáků " přežily 
a já jásám. 
Některé kytičky od mých páťáků vzaly za své,
ale po dvoudenním zalévání obráží zespodu znova,
takže taky jásám,
protože snad až na jednu jedinou přežily.
Odešly mě ale dvě hortenzie,
které miluju 
a z kterých jsem měla radost, že v červnu krásně obrazily.
Jedna ale přežila a má se k světu.


i floxy přežily ta vedra
 ( moje maminka je měla moc ráda)



...
Jsme tu sice jako na Sahaře,
ale to asi skoro všichni.
K večeru začal foukat vítr 
a schylovalo se k dešti.
Zatím jen pár kapek,
ale za to listí spadla celá hromada jako na podzim.


Kvetou jiřiny, cínie..


....
Časový posun nám dělá tak trošku bordel v mozku
a nechce se nám chodit spát,
pak se nám nechce zase vstávat.
Například holčičky včera usnuly až v půl jedné v noci.
Dnes na štěstí už v deset:o).
...
14 dní, které strávím na chalupě bude asi ve znamení zahrady, 
zavařování, 
pečení, vaření a úklidu.
Ale i tak sena to všechno docela těším..
Už dnes jsem upekla první startovací švestkový koláč.
...
Vy se mějte moc krásně 
a díky, že jste se mnou i bez psaní příspěvků vydrželi.
Můj syn povídá:
"Mami, já být tvůj odběratel, tak bych  tě za tu neaktivitu snad vymazal :o)!"
Takže moc děkuji, že tak učinil jen jeden můj čtenář:o))


 Krásnou noc a pěkný úterní den
přeje 
vaše Inka
💓





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.