neděle 17. února 2019

STŘÍPKY TOHOTO TÝDNE

by se daly shrnout několika slovy.
Moc práce
a z ní rovnou do postele,
protože když na vás něco skočí,
nestojí to za nic!
Místo víkendového užívání si sluníčka,
si užívám peřin
a plním odpadkový koš kapesníky.
Hlava bolí
a rýma nepřestává!
Zásoby Coldrexu dochází..
...
Tak to vezmu hezky popořádku.
Od pondělka začal na naší škole další z projektů Hrdé školy
Barevný týden
V pondělí pestrobarevný, v úterý červený, ve středu modrý, ve čtvrtek zelený 
a pátek byl černý.
Přiznám se, ač černá je moje velmi oblíbená barva.,
tak černý pátek ve škole byl dost deprimující.
Každá třída se toho zhostila jinak, ale celkově to bylo super,
chodí mi nádherné fotky 
a z výrazu dětí je vidět, že si to krásně užily.
Moje třída skládala nápis BARVY



---
Ve středu jsem se těšila ke kadeřnici.
Odpoledne mě ale zmohla únava 
a já si na chvilku lehla.
Když jsem se vzbudila,
tak mi bylo jasné,
že asi ke kadeřnici nedorazím.
Bolelo mě snad všechno, co bolet může.
V krku, krk, hlava, oči
no paráda!
Vlasy budou muset počkat.
….
Copak můžu být nemocná?
Děti mají zítra , ve čtvrtek dodělávat dárečky na Valentýna,
v pátek slavíme 100 dní ve škole.
To nejde, být nemocná!
Tak se léčím sama.
Čajíky, coldrex
ještěže se blíží víkend.
...
Čtvrtek ve škole
a Valentýn


obrázky jsme zafoliovali,
tak z nich může být i prostírání

Byl taky Valentýn
a já dostala krásnou kytici.
Kdo by tipoval, že od manžela,
tak ho zklamu:o)




Pátek 
malá oslava 100 dní ve škole
a můj svátek




Můžu já být hubená???
:o))
Proč mi to lidi děláte? 
:o))))

Gratulantů k svátku přišlo mnoho, 
doufám, že jsem je všechny nenakazila :o(.
Moc mě potěšily moje bývalé žačky,
které si vzpomněly 
a přišly mi popřát.
Chtěla bych o tom ještě napsat..
tento týden jsem blog zanedbávala,
což mě mrzí,
ale nebylo mi fakt nejlíp!
Všem moc děkuji za přání!

a víkend?
To bych musela vyfotit postel
a vedle ní horu kapesníků
a za okny je božsky!
Sluníčko, na které jsem se tak těšila
 a po kterém toužím
si musím nechat zajít !
Snad na mě počká.

Vám přeji krásné dny 
a těším se na vaše příspěvky 
z nádherného víkendu!
Inka
💓


6 komentářů:

  1. Inko, krásný a skvěle nabitý týden, až na tu nemoc. .o) Jsem na tom podobně, ale už je mi lépe. Dodatečně Ti přeji vše jen to nej k svátku, ale koukám, v pátek měla Jiřina. :o) Kytička je nádherná a tolik sladkostí už bych také nemusela. Dřív mi chutnaly, ale teď se jim snažím spíše vyhýbat. Ale neznamená to, že bych nic z toho nesnědla, jsou tam samé lepší kousky.
    Měj krásnou neděli a snad už je i Tobě o něco lépe. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Brzo se uzdrav. Ono je to tak na týden (vyzkoušeno minulý týden osobně ;-)) a chce to opravdu pár dnů v posteli.

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, to chtělo postel hned od začátku, ale chápu jaké máš povinnosti a že to jednoduché opravdu není. Jenže zdraví je fakt přednější, ono by to také vše nějak dopadlo. Kytičky dostáváš krásné. A ty sladkosti! Já se jim vyhýbám co jenom jde, ale pak muž přijede z nákupu (pak ho pusť samotného) a přiveze belgické pralinky. A ještě ten večer je otevře!! Zlobila jsem se, co mi to dělá, ale pak jsem si stejně vzala.
    Přeji ti ústup nemoci a nástup pohody.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, týden si měla hektický i na zdravého!!! Doufám, že ti víkend v posteli prospěl a je ti dobře! Dodatečně všechno nej k svátku a pohodové pondělí! Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, to jste tedy měli perný týden, samé prima chvíle! Dětem se srdíčkové karty moc povedly! A ta kytka, ta je nádherná! Vkusná, romantická a má nádherný i obal....
    Inko, měj prima dny a bacily ať tě už dlouho netrápí,
    Petra

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsi měla týden naplněný vrchovatě. A ta nemoc k tomu!
    Na mne taky skočila rýma, takže hory kapesníků. Ale už odeznívá a jsem ráda, že to byla jen rýma a ne doslova chřipka.
    Tak snad Ti víkend v klidu pomohl! Přeji Ti, aby už bylo jen dobře.
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.