neděle 3. února 2019

PRODLOUŽENÉ VOLNO

jsme si vůbec neužili tak, 
jak jsme si představovali.
Oběma nám není celý víkend dobře.
Já nejdříve zvýšenou teplotu,
pak střevní potíže.
Manžel šel v pátek na nákup a díky těžké tašce si asi opět namohl záda
a pak skoro celou noc nespal,
jak moc ho to zase bolelo.
Takže místo chalupy
jsme byli doma.
V neděli došly zásoby pečiva
a mně už bylo lépe 
a tak jsem zariskovala
a připravila k snídani lívance.


Taky mi na Hromnice vykvetl vánoční kaktus :o)
...jeden jediný květ..
( o to víc jsem z něj nadšenější)

Ještě takovou malou perličku.
Dostala jsem od dcery chytré hodinky,
které počítají veškerou mou aktivitu,
kroky, měří mi srdeční tep apod.
Vzájemně si celá rodina sdílíme, 
kdo jak je na tom,
kdo splnil své limity apod.
V sobotu jsem celý den proležela,
takže jsem si ani nekontrolovala svou aktivitu.
Moje dcera mě ale sledovala
a před půlnocí jsem dostala Smsku.
" Mami, neříkala jsi, že ti není dobře?
Že ležíš? 
Máš skoro 11 500 kroků!"
..
Já, která skoro celý den se nepohnula!
Pak jsem zjistila, že když háčkuji,
což jsem dělala skoro celý večer,
tak co 1 sloupek,
to jeden krok!
Záhada vyřešena!
Dcera mi od té doby říká, že jsem podvodnice,
že jsem si veškerou aktivitu nahrazovala háčkováním.
Ale já přes týden opravdu dost a dost chodím.
No, teď už mi moc nevěří :o).
Já vím ale své!

Mějte krásný večer 
a kdo by si chtěl u mě ještě zasoutěžit,
tak může
tady


Ač je to neuvěřitelné,
tak můj blog slaví v úterý již 5 let
a já s radostí začnu ten nový šestý!
Prostě jedu pořád dál!
..
Zatím moc a moc děkuji za vaše komentáře 
a hned v úterý vám všem odpovím.
Teď zatím počítám, 
kolik je účastníků.
Za všechno díky!
Inka
💓

1 komentář:

  1. Taky mi kvete kaktus a už od Vánoc, pořád znovu a znovu nasazuje nové květy. Udělala jsem si s ním radost rok zpět, protože mě uchvátila sytě broskvová barva ♥ Miluju květiny

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.