pondělí 3. června 2019

KVĚTINOVÝ, NAROZENINOVÝ

 A taky broučkový..
dnes ještě ze zahrady..




Rododendron, který jsem si vloni koupila mi dělá radost. 
Nejenže přežil zimu,
ale i krásně nakvétá.
----
Tak těchto pomíjivých krásek bylo tolik, 
že zrak přecházel.
Bohužel z nich moc velkou radost nemám,
protože pokud by se ujala jejich semínka,
tak příští rok nemám na zahradě nic jiného než pampelišky..

 Odkvétající šeřík..
stihla jsem ucítit jeho vůni, 
ale kdybych si ho utrhla do vázy,
tak by během chvilky opadal..
Už není jeho čas..

a ještě jeden krásný brouček.
Nechápu, proč mi žere maliny..
To se mi ale vůbec nelíbí!!!
Ale zabte tuhle malou hříčku přírody..
To nedokážu..


Moje dcera dnes slaví narozeniny..
3. 6. je její den
a i můj!
V tento den se mi změnil život.
Přijala jsem novou životní roli.
Stala se ze mě máma.
A jsem šťastná máma,
pyšná máma 
a pořád milující...
Mám prima děti.
Katunko, všechno NEJ...!!!
Ať se ti plní sny, tak jako mně!





Přeji Vám krásné pondělí,
užívejte a radujte se..
Inka
💓

4 komentáře:

  1. Gratuluji dceři k narozeninám. Moc Ti přeji Tvoji radost,že je jaká je. Tvoje milovaná dcerka!

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za krásné fotky, gratuluji tvé dceři k narozeninám a tobě k báječným dětem. Však to je tvá zásluha!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Můžeš být pyšná máma:-)
    Dodatečně všechno nej, nej:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.