neděle 2. června 2019

NA CHALUPĚ

Po hoodně dlouhé době na chalupě.
dle kalendáře, který zůstal přetočený,
jsme byli na chalupě naposledy 23. dubna
a všemu odpovídala i velikonoční výzdoba :o).
...
Jak říká sousedka na chalupě a mě tím neuráží:o))
" Čím blbší sedlák, tím větší brambory!",
tak to asi opět platí..
..
Na chalupě všechno krásně vyrostlo,
nic neuvadlo
a právě naopak..
nádhera!
Bylinky, levandule, rododendrony, pivoňky..
Macešky i sedmikrásky, 
to vše vyvolalo můj úžas..







bylinková zahrádka

meduňka, tymián, šalvěj, máta, majoránka..
jediný rozmarýn mi vymrzl..

...
Další úžas byla vysoká tráva,
která v manželovi vyvolávala spíš děs!
Nejde posekat ani traktůrkem.
….
Na druhou stranu taková horská louka 
plná kopretin, broučků
- to vám je nádhera!




Byly opravdu nádherné slunečné dny

...
Ani trošičku se nám dnes nechtělo z chalupy.
Dorazili jsme domů až po osmé hodině
a díky krásnému počasí 
se už moooc těšíme na prázdniny.
...
Hektický červen uteče jako voda
 a prázdniny ještě víc..
---
Doufám, že i Vy jste si užili  nádherný víkend
a prožijete pohodově zase nový týden.
Mějte se krásně! 
Inka
💓

3 komentáře:

  1. Inko, máte tam krásně, věřím, že se nechtělo domů. Letošní zima byla pro rozmarýny asi nešťastná - mně vymrzl taky...

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, nádherně ti vše kvete. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, musím se smát - asi mám zahradu a truhlíky poněkud přepečované :o)
    Moc ti tu krásu přeju a hezké dny rovněž!
    Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.