čtvrtek 25. července 2019

BLUE HOLE


Dalším zážitkem,
nádherným, byl vyvěrající pramen řeky Ichetucknee
Blue Hole
/ Modrá díra/
Průzračně čistá voda lákala k vykoupání
a uprostřed zela temně modrá hluboká prohlubeň,
jeskyně, která je 12 metrů hluboká
a kde řeka pramení,
Pramen je tak silný, že za minutu vyprodukuje
26 668 gallońů vody.
1 gallon je 3,78 litru vody.
/ tak takový pramen bych si moc přála na chalupě,
to by o vodu asi nouze nebyla/
Voda, do které jsme nakonec vlezli
a která nám přišla neskutečně ledová,
má prý stabilně 22 stupňů C.
Já si myslela, že je těsně před bodem tuhnutí :o).
Přesto to bylo nádherné plavat nad tou modrou hlubokou propastí
a pozorovat rostliny kolem.
Přidávám pár fotek
a na youtubu  jsem našla video,
které vás vezme do hlubin.
Tam jsem se tedy neodvážila.








Ač jsme se všichni klepali zimou,
tak jsme si koupání nenechali ujít.
Pak jsme se vyhřívali na sluníčku jako Anička.
...
Poslední dva dny tu máme ošklivé počasí,
prší a je bouřka.
Dozvuky z tropické bouře na Bahamách
zasáhly i Floridu.
Tak si to užíváme jinak
je to vlastně prima
říkáme tomu
shoping weater
:o))
a nakupovat je opravdu co :o)!
Jen ty naše kufry to opět asi neunesou!
Vám přeji krásné dny.
a teď už se můžete potopit
Moc vás z dálky zdravím
Inka
💖


                     

4 komentáře:

  1. Inko, nádhera! Potápět bych se tedy taky neodvážila, ale ty záběry jsou úžasné! Krásné místo, takový pramen by prospěl nejen u vás na chalupě.
    Moc zdravím od nás, z tropů :o)
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. No tak to je nádhera :))) příroda je velká kouzelnice.
    Moc jsem se pobavila u tvého předchozího příšpěvku. V reálu bych se strachy zbláznila:))))

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, nádhera. Ale jako naprosto mizernému plavci, mně tahle nádhera nahání hrůzu.

    OdpovědětVymazat
  4. Inko, tak to je pecka. Fotila bych co by mě SD karta stačila. Nádhera. Přeji krásné dny. Věrka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.