čtvrtek 11. července 2019

BLÝSKÁ SE....

Koupila jsem nový deštník,
i když si myslím, že tamten na nás čeká 
v té kabince,
kde jsem ho zapomněla.
Auto nám opravili 
a teď čekáme na opraváře pračky..
hurá, vypereme si prádlo:o)!
Naštěstí trávíme většinu času v plavkách,
a tak tolik prádla není.
...
Je tu krásně 
a já tu mám ráda poobědové siesty,
kdy skoro každý den venku leje jako z konve
a v tu chvíli se nedá dělat nic jiného 
než odpočívat nebo nakupovat.
..
Nákupy ale většinou necháváme navečer. 
To si užíváme 
a moje peněženka by ráda byla bezedná!
Respektive by to bylo spíš moje přání.
I tak se tu ale nakupuje nádherně,
zboží věhlasných značek
doslova za hubičku..
Jsou to třeba loňské modely,
ale to nám rozhodně nevadí.

tak jako vloni si holky hrají na modelky

 zas o kousek větší


..
Pomaličku se nám budou zaplňovat kufry,
které sem vezeme téměř prázdné.
...
Zítra přiletí Katka ( dcera) se zeťákem
a holčičky začnou zlobit:o)...o:(..
...
Musím napsat, že teď jsou úžasné
a kromě občasného trápení s jídlem
nám žádné starosti nedělají.
Vyhrají si spolu 
a ve vodě jsou jako dvě ryby..
jsou spíš pod vodou
a já pořád hlídám,
kdy se vynoří.

..
Žádný výlet jsme ještě nepodnikli,
je nám tu hezky.
Jak psala moje kamarádka,
je to tu jak chalupa,
ale kousek z ruky od nás.
Žijeme tu v lese,
kolem nás skáčou veverky z palmy na palmu,
všude lezou ještěrky, lítají motýli a barevní ptáci,
 brouky a pavouky radši nevnímám
/ určitě tu jsou taky!/



Aligátora jsem letos zatím neviděla
a nijak netoužím.
U oceánu nám nad hlavou létají pelikáni,
volavky, racci a mořští orli.
Žijeme si tu v přírodě 
a společně s ní..

Jen občas střet tří generací ve větším 3+1
/od zítřka čtyř/
trochu skřípe:o))
Ještěže máme dvě koupelny!
 ...
Mějte se moc krásně
a já zase brzy něco napíšu...
snad už se blýská na lepší časy.
( blýská tu každý den! A TY HROMY!
 Opravář na pračku už je tady! 
Jen si zatím neví rady! )
Vypereme???
snad...
...
Inka
💓


7 komentářů:

  1. Inko, moc ti po tom školním maratonu přeji, užívejte si!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Je fajn, že po vypětí ve škole máš možnost si užívat. Moc Ti to přeji.
    Těším se na další fotky a povídání.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, užívej léto plnými doušky, zasloužíš si to.
    K.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Inko, zdravím za velkou louži:-))) a přeji krásnou dovolenou plnou zážitků.
    My už jsme se vrátili z cest domů.Bylo super. Připravuji fotopříspěvky.
    Tak se tam mějte a těším se na další tvoje super příspěvky. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda. Přeji moře dalších poradních dní. Zdravím a objímám. Verka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.