pondělí 2. ledna 2023

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

 Jak začít?

Holky moje zlatý, 

úplně jste mě rozbrečely!

Myslela jsem, že tu už po mně nevzdechne ani pes,

když jsem psaní blogu na tak dlouho opustila.

A teď se tu zajíkám nad tím, 

jak krásně mi píšete!

Moc, moc děkuji!

Přátelství na dálku prostě existují a né že ne!

Tolik z vás mi potvrdilo,

že 13 je šťastná, takže se už vůbec nebojím!

Ještě jednou všem moc děkuji za krásná slova a přání.

A nebylo by to pondělí, 

abych se nepodělila o mé květinové nadělení.

/ to je jen proto, že jsem měla ty narozeniny/

Jinak už zas tak moc si kytky nekupuji,

ale spíš celoročně trhám, 

co mi moje zahrada nabízí :o).









Přeji Vám krásný nový týden,
všem hlavně zdraví!!
Mějte se krásně!
💓
Inka


9 komentářů:

  1. Anonymní2/1/23 21:32

    Lezarts

    Přesně kytice, jaké mám ráda😁😁😁
    Díky❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Inko, dodatečně všechno nejlepší !!!! Krásné jsou všechny.

    OdpovědětVymazat
  3. Sláva, kytkové pondělí je tu!
    Inko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní3/1/23 08:17

    krásný nový týden Inko. Olina z J.

    OdpovědětVymazat
  5. Sláva, kytičkové pondělí je tady.
    Klidný den, Inko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě všechny kytičky potěšily :).

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, krásné květinové pondělí. Přeji ti zdraví, štěstí, spokojenost. Věř, že 13 je šťastné číslo, u nás to platí pokaždé a to manžel na ní nevěřil :) už věří :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.