neděle 14. ledna 2024

1/24 - MARIE, JAKUB A ANDREA

 Prvních 14 dní tohoto roku uteklo jako voda

a zážitků mám jak za celý rok.

To samozřejmě přeháním,

ale událo se toho opravdu docela hodně.

Začnu ještě před koncem roku

a to dárkem, který jsem dostala k Vánocům.

Lístky na koncert Marušky Rottrové do O2 Arény. 

28. prosince

Ohromný zážitek a velký obdiv paní Marušce.

V tomto věku zvládnout uspokojit úplně vyprodanou O2 Arénu je neskutečné.





31. prosince 

jsem překročila hranici šedesátky.

To je taky ohromující..

( kdo kdysi četl moje příspěvky, tak ví, jaké jsem měla obavy, 

že se tohoto věku nedožiji.

Je to tím, že se moje maminka nedožila 60 a já si s sebou nesu pocit, 

že tu také dlouho nebudu. 

Vím, že si někdo řekne, že jsem blázen,

asi je to tak..do hlavy člověku nevlezeš

a já to tam prostě měla ..)

Tak proto taková radost :o)!

Oslavu s rodinou jsme měli až 6. ledna 

a bylo to moc fajn.

....

Hned 7. ledna jsme s mamkou ( manželovou)

a se Štěpánkou ( moje snacha) vyrazily na zábavný večer 

s kalkulátorem  Jakubem Kvášovským.

Příjemný poslech vyprávění o práci učitele,

o soutěži Na lovu.

Pobavily jsme se.

-----

Největším zážitkem těchto čtrnácti dnů byl sobotní večer

a opětovná návštěva O2 Arény.

Tentokrát koncert 

Andrea Bocelli.

Zážitek se nedá popsat,

to se musí zažít.

Ještě domů jsem si odvážela husí kůži :o)

a v noci nemohla usnout plná dojmů.







Začátek letošního roku je ve znamení kulturních zážitků.

A ještě nekončí...další pokračování bude v únoru

a je na co se těšit..

Zatím neprozradím.

Ježíšek byl na mě moc hodný..

......

Dalších 14 dní bude asi hoodně pracovně vytížených,

hodnocení I. pololetí.

Už se ale těším, jak potěším všechny své prvňáčky 

samými jedničkami.

Vy mějte krásné dny

a já doufám, že zase brzy..

Vaše 

Inka

💓



9 komentářů:

  1. Nádherný novoroční rozjezd)))Jóóó někdo to umí)))) Tak jen tak dál Inko, ať se daří. Hezký pololetní finiš ve škole přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, začala si skutečně ve velkém stylu!
    Přeji ti jen krásné zážitky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní15/1/24 11:29

    přeji ještě plno krásných zážitků. Ze ♥Olina z Jiz.

    OdpovědětVymazat
  4. Zážitky opravdu musely být velké. Kamarádka byla tak na M.Rotrové a říkala, že to bylo opravdu nádherné. A Ty jsi měla ještě koncert Bocelliho !! To musel být tedy velký zážitek. Nový rok jsi tedy zahájila bravurně.
    Těším se na Tvoje další příspěvky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní15/1/24 13:17

    Lezarts
    Tomu se říká start plnou parou do roku 2024! Ať se tak daří i nadále!

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní15/1/24 16:09

    Dobrý den!
    Jsem ráda,že jste se vrátila ke psaní blogu.Moc ráda jej čtu.Vždy si u vás odpočinu a načerpám inspiraci. Díky Vám jsem si pořídila štítkovač.
    Kulturní zážitky musely být moc hezké. Těším se na další příspěvky.
    Míša.

    OdpovědětVymazat
  7. Inko zdravím, to jsi měla nádherné dárky a zážitky ! Moc Ti to přeju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Dodatečně všechno nejlepší ke kulatinám

    OdpovědětVymazat
  9. Darování výhod dárcovství

    Vyberu 50 náhodných lidí pro darování,

    5 % mého osobního majetku je utraceno na charitativní činnost po celém světě.

    Také jsem slíbil 5% darovat soukromým osobám v tomto roce 2024

    To je součástí mých letošních slibů charitativnímu projektu. 2024

    Pro další informace kontaktujte níže uvedenou e-mailovou adresu.

    Pošlete e-mail na adresu: ceochristinaong@gmail.com

    Pozdravy

    Vydal paní Christina Ong Family Foundation.



    ============================

    Christina Ong, singapurská podnikatelka a vlastní COMO Group.

    Narozen: 1947 (76 let)

    Děti: 2

    Manžel: Ong Beng Seng

    Rodiče: Peter Fu Yun Siak

    Knihy: Požitky z dobrého jídla

    Založené organizace: COMO Hotels and Resorts, Club 21

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.