úterý 16. ledna 2024

DOTAZ

 Holky moje zlaté blogové, 

zjistila jsem, že se mi spousta blogů,

které jsem moc ráda sledovala 

změnila na TN cz.

Místo počteníčka blogů

jsou jen samé zprávy, o které vůbec nestojím

a jejich čtení se vyhýbám jak čert kříži. 

Vždyť já už před pár lety přestala sledovat zprávy 

a teď tohle. 

Dá se to nějak změnit? 

Máte s tím nějakou zkušenost?

Nebo ty blogy zanikly a je místo nich jen zpravodajství?

Díky za vaše případné rady.

Přeji moc krásné dny..

Asi by se hodil nějaký květinový příspěvek, že? :o)

Snad nevadí, že není pondělí :o)

🍀



Inka
💓


7 komentářů:

  1. Anonymní16/1/24 23:11

    To slyším poprvé. Nikde jsem to neviděla.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, zaznamenala jsem to už před nějakým časem. Jsou to blogy, které už majitelé nepoužívají. Nezbývá ti nic jiného než zrušit jejich sledování...
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. No já patřím mezi ně a stále bloguji. Zkus mne vymazat a znovu mne k sobě přidat. Blogují i někteří další, které tam máš s podtitulkem Články. Možná to je z doby, kdy jsme byly ještě na Blogu.cz. Teď to mám takto :
    http://bavi-mne-to.blogspot.com.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní17/1/24 11:33

    prostě to ignoruj. O.z.Jiz.

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, platforma Blog.cz byla už tak před několika lety zanikla. Myslím, že pak tam blogy ještě byly chvíli jen ke čtení, ale pak to zrušili úplně. Někdo blogovat přestal, ale spousta lidí "migrovala" na jiné platformy (hodně na Blogger) - někomu se povedlo tam přesunout celý původní blog, někdo začal znova (třeba já - ostatně z Blog.cz jsem utíkala dřív, než skončil úplně, protože jeho fungování bylo hodně tristní už nějakou dobu před jeho koncem.). Zkus si názvy zmizelých blogů zadat třeba v Google, většina lidí, co s blogováním nepřestala si myslím ponechala původní název blogu ponechala, jen ho má jinde (zkusila jsem namátkou jeden z blogů, co tu máš po straně, a nového blogu se lze dopátrat).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Inko, tak s tím jsem se ještě nesetkala. Jak si někdo musel převést blog na jinou platformu, většinou jsem to včas zachytila. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní31/1/24 20:09

    Darování výhod dárcovství

    Vyberu 50 náhodných lidí pro darování,

    5 % mého osobního majetku je utraceno na charitativní činnost po celém světě.

    Zbývajících 5 % jsem slíbil i soukromým osobám v letošním roce 2024

    To je součástí mých letošních slibů charitativnímu projektu. 2024

    Pro další informace kontaktujte níže uvedenou e-mailovou adresu.

    Pošlete e-mail na adresu: ceochristinaong@gmail.com

    Pozdravy

    Vydal paní Christina Ong Family Foundation.



    ============================

    Christina Ong, singapurská podnikatelka a vlastní COMO Group.

    Narozen: 1947 (76 let)

    Děti: 2

    Manžel: Ong Beng Seng

    Rodiče: Peter Fu Yun Siak

    Knihy: Požitky z dobrého jídla

    Založené organizace: COMO Hotels and Resorts, Club 21

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.