neděle 18. února 2024

LUXUSNÍ DÁREK

 Další týden je za námi..

a já mám o další krásný kulturní zážitek víc.

K Vánocům jsme dostali další zážitkový dárek.

A to    rautovou večeři  v Art Nouveau Hall v Obecním domě v Praze

spojenou s koncertem Dvořák Symphony Orchestra Prague.





 ...

Musím napsat, že při čtení recenzí jsem měla trochu obavu,

ale vše naprosto předčilo mé očekávání. 

Jídlo bylo vynikající a výběr byl také velký.

Tady ukázka jídelníčku...

za mě bylo vše na jedničku a my si moc pochutnali.

  • Saláty
    • Salát z pečených divokých hub s endivií, Roquefort, hořčičná omáčka
    • Salát z grilovaných barevných paprik, mozzarella di Bufala
    • Salát z čerstvé zeleniny, jarní cibulka, olivy Kalamata, červená řepa
    • Salátový bar (trhané zelené saláty, rajčata, okurky, papriky, výběr dresinků a doplňků)
  • Předkrmy
    • Roastbeef v pepřové marinádě s ředkvičkovým salátem, koriandrem a sezamovým olejem
    • Vepřová panenka v pancettě s grilovanou jarní cibulkou, olivovou tapenádou a sýrem gorgonzola
    • Pečivo (výběr chlebů, baget, ciabat a drobného pečivo, doplněno máslem)
  • Hlavní jídla
    • Pečené filety ze pstruha, mandlové máslo s bylinkami
    • Hovězí líčka na červeném víně s kořenovou zeleninou
    • Filírované prso z kukuřičného kuřátka, houbová omáčka
    • Ravioli plněné ricottou s cherry rajčátky a mladým špenátem, smetanová omáčka
    • Přílohy (basmati rýže s šalotkou a bylinkami, šťouchané brambory s jarní cibulkou, pečená provensálská zelenina)
  • Dezerty
    • Mini dezerty (variance šéfcukráře)
    • Pata Choux s pistáciovým krémem
    • Čokoládové duo mousse, ovocné coulis
    • Limetková tartaletka s bílkovým sněhem
    • Čerstvé krájené ovoce



  Program koncertu byly filmové melodie...
a byl to neskutečný zážitek.
Ve Smetanově síni jsem byla poprvé a už jen krása tohoto prostoru mě ohromila.
Koncert trval jen cca 70 minut a nám se nechtělo ani domů..
Hudba nás doslova poslala do kolen. 
Hra, na nástroje, nádherný zpět Lucie Mlynářové...opravdu nádhera.
Všem takový zážitek doporučuji. 
      Z programu:
  • E. Bernstein – Sedm statečných
  • C. M. Schönberg – I Dream A Dream (z muzikálu Bídníci“)
  • H. Zimmer – Piráti z Karibiku
  • K. Svoboda – Tři oříšky pro Popelku
  • H. Mancini – Moon River (z filmu Snídaně u Tiffanyho“)
  • M. Magne – Angelika
  • B. Anderson – Super Trouper (z muzikálu Mamma Mia!“)
  • Vangelis – Conquest Of Paradise (z filmu 1492: Dobytí ráje“)
  • A. L. Webber – I Don´t Know How to Love Him (z rockové opery Jesus Christ Superstar“)
  • E. Morricone – Tenkrát na západě
  • J. Williams – E.T.
  • J. Brabec – Píseň o smrti nevinného blázna (z muzikálu Zvonokosy“)
  • J. Horner – My Heart Will Go On (z filmu Titanic“)
  • F. Mercury – Bohemian Rhapsody
  • T. Newman – James Bond: Skyfall



Musím napsat, že mě tyto kulturní  dárky natolik naladili,
že si ještě nějaký kulturní zážitek v tomto roce pořídím sama..
Moc za ně děkuji
💓

Minulý týden se toho stalo víc..
Ve škole super karneval prvňáčků,
doma Valentýn, který jsme spojili s mým svátkem,
ale spíš jsme moc neslavili.
....
Radost mi  dělá počasí...
sluníčko a světlo, to je moje. 
Takže víkend byl super..
sluníčko mě vytáhlo na zahradu 
a dokonce jsem změnila výzdobu u vchodu.
Už na mě to jaro fakt leze.. :o)
...
Mějte se moc hezky
a užívejte...




PS: jo, to sluníčko miluje i můj muž...
je to doba, kdy .....
1/ můžu prát,
2/ můžu pustit myčku
3/ můžu upéct

jak slunce nesvítí, tak mám utrum...
ale o tom až někdy jindy..
Myslím, že to zas bude jeden z mých příspěvků,
které vám vženou slzy smíchu do očí..
mně někdy taky vhánějí,,,
jen zrovna nevím, jestli od smíchu..:o)
....
Pro dnešek už ale dobrou noc..
💓





6 komentářů:

  1. Inko, tak to byl jistě neopakovatelný zážitek. Měj pohodový nový týden.

    OdpovědětVymazat
  2. Inko, krásný dárek! To musel být večer, na který se nezapomíná...
    Posílám pozdravy a přeji krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní19/2/24 08:15

    Nádherný den to asi byl..... A Tvůj "technologiemi nabitý dům+manžel" to si dovedu představit.....máš někde nalepený rozpis, kdy ano a kdy ne pouštět? Já podle bojleru to taky měla, pak už manžel rezignoval..... tak vydrž. Prima dny přeje z jizerek Olina

    OdpovědětVymazat
  4. To byl opravdu krásný dárek. To by se mi taky líbilo.
    Hezký den a pěkné i další dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní19/2/24 12:19

    Lezarts
    Takové dárky ráda dostávám, ale i dávám!
    Věřím, že to byl zážitek, kulturní i kulinářský!

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní24/2/24 22:49

    Zážitky jsou vždycky nej)))
    Zdravím z hor. Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.