neděle 4. února 2024

HODNOCENÍ A VYSVĚDČENÍ

 Konec měsíce ledna se mi vůbec nelíbil, 

téměř 14 dní už  bojuji s chřipkou 

a jen díky vysvědčení přežívám v pracovním procesu. 

Letos mám totiž opět prvňáčky 

 a představa, že jim nebudu moci předat vysvědčení 

a radovat se společně s nimi ze samých jedniček,

mi naháněla hrůzu.

Zvládla jsem to. 

Mám pocit, že moje tělo je nastaveno na pracovní režim.

Od pondělí do pátku to jakžtakž jde 

a v pátek padám do peřin.

To už se tělo brání a s horečkou si vystačím do neděle

a v pondělí jsem zas připravena přežít.

Trochu přeháním, už je mi trochu lépe,

jen ten protivný kašel mě ne a ne opustit.

 V úterý poslední hodinu jsem se tak rozkašlala,

že to nešlo zastavit.

Psychika udělala své a já fakt měla psychickou ataku,

protože jsem měla pocit, že se už nikdy nenadechnu.

Musela jsem odejít ze třídy, ale jelikož nemám dveře, 

tak děti slyšely, jak sípu a dusím se.

Sama jsem se musela uklidňovat a snažila jsem se zklidňovat svůj dech.

Když jsem ještě se slzami v očích přišla do třídy, 

kde celou dobu bylo hrobové ticho, 

tak mě děti překvapily, 

protože kreslily samá srdíčka, 

kterými mě hned obšťastnily.

Jsou to moje zlatíčka.

Je to moje poslední třída

a poprvé za svou kariéru mám víc holčiček než kluků.

A to o hodně. Na jednoho kluka jsou hned tři holky.

Tak jako pokaždé jsem byla na vysvědčení připravena

a děti byly nadšené.






No a zase se budu opakovat...
ten čas letí jako splašený,
mám pocit, že to je jak včera, kdy ti moji školáci usedli poprvé do lavic. 
......
A najednou je tu únor
 a já věřím, že bude nejen suchý, jak se všude nyní říká,
ale i pro mě konečně zdravý.
..A totéž přeji i Vám..
Krásné dny..
Vaše Inka
💓





8 komentářů:

  1. Nedivím se, že ti děti kreslily srdíčka - sleduji už tě nějaký rok, tak vím, že ty jsi paní učitelka s velkým "P".
    Držím palce, ať se z nemoci brzo definitivně vyhrabeš

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní4/2/24 22:44

    Letos mají ty bacily pořádnou sílu. Tak ať jsi zase brzy fit a užíváš si školní dny v pohodě. Hezký druhopololetní rozjezd)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Inko, ty si učitelka, která by za profesi položila život. Opatruj se! Šetři se!
    Moc ti přeji hezké a zdravé dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní5/2/24 08:32

    Inko, naše holky marodí s kašlem a rýmou už od listopadu. Emča byla ve škole (1.tř.) 14 dnů, takže se vše dohání doma. Kašel a rýma se prostě drží a nepomáhá absolutně nic. Asi to chce opravdu čas. Přeji, aby se Ti zdraví zase vrátilo - snad se sluníčkem, které také schází..... z Jiz.zdraví Olina

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní5/2/24 10:50

    .Lezarts
    Přeji hlavně, ať zdraví slouží!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak hlavně ať jsi co nejdříve v pořádku. Utíká to, to je pravda a to druhé pololetí uteče snad ještě rychleji.
    Měj klidné dny, Inko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Inko, že jsi úžasná učitelko, to už dávno vím. Posílám ti taky srdíčko! Ať je ti brzy lépe. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Anonymní7/2/24 16:30

    hezký den, na váš blog nakukuju pravidelně a vždy se těším na nový příspěvek. Je fajn, že jste se znovu "rozepsala". Nicméně, neberte to jako remcání a provokaci, na tento text musím reagovat jako mamina tří dětí. Kdykoliv kluci ve škole či školce byť jen jednou zakašlali, nebo zasmrkali, byli okamžitě a nemilosrdně odesláni domů na uzdravení. Důvod vždy stejný - aby nenakazili ostatní děti. Nebudu říkat, že šlo o nemalé obtíže, protože tři děti, tři nemoci, tři paragrafy .... To ne každý zaměstnavatel trpí a toleruje ...... takže, jak říkám, problémy. A vy se tady veřejně doznáváte, jak si do školy chodíte přecházet chřipku a horečky ..... no nezlobte se, ale to mě trošku nadzvedlo .... Opravdu nejsem remcal a váš blog mám ráda .... máte super (někdy i vtipné) příspěvky .....
    Simona

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.