čtvrtek 5. července 2018

DOVOLENÁ

ano, ano, vytoužené prázdniny jsou tady!
1. července jsme vyrazili na dalekou, ale úžasnou cestu.

I když vlastně tu cestu bychom si už klidně odpustili.
Cestování úměrně k našemu věku již není naše největší hobby.
...
Začnu ale popořádku.

Vstávat ve tři hodiny nebylo nic moc
už díky tomu, že jsme šli spát v jednu v noci.

Dvě hodiny spánku nám moc energie nedodaly.

V Praze na letišti nás čekalo první překvapení.

Při odbavování nám sdělili, že si nás vybrali, že bychom místo společností KLM mohli letět českými aerolinkami, neboť jim dvě místa chybí a my máme v Amsterodamu dost času na přestup.                    Pokud by se ale naše místa nakonec neobsadila ,mohli bychom letět tak, jak bylo původně myšleno.       Jako odměnu za naši ochotu jsme dostali dvě poukázky v hodnotě 140 korun na snídani.

Přiznám se, že snídaně přišla vhod.

2x káva a to co vidíte na obrázku stálo 273 korun. Nechápu!

Nakonec jsme odlětěli letadlem společnosti KLM,
takže snídaně byla příjemný bonus. Manžel hned říkal, že pokud tohle je poslední komplikace, tak je to super. Asi to neměl říkat:o), protože už v Amsterodamu ho tak důkladně prohlédli, že na něm skoro nic nezbylo. Smála jsem se mu, což jsem neměla, protože totéž se stalo mně v Atlantě. Černošce, která mě prohlížela a neustále osahávala mé špeky na břiše, jsme po chvíli musela svou ne příliš čistou angličtinou říct, že jsem fat- čili tlustá:o)- Začala se smát a přestala mě osahávat:o). 
Tři vzlety během jednoho dne.. - naštěstí i tři přistání :o) je na jednoho docela dost.

všudepřítomné tulipány v Amsterodamu


Z Atlanty už nás čekala pouze cesta do Daytony Beach, kde už na nás čekali naši.
Poslední let já už doslova upadám do mdlob a nevím ani že letíme:o)..
To už jsem vážně unavená.
Do postele jsem už doslova upadla ..
Díky posunu času nikdy ale nespíme první den příliš dlouho.

Letiště v Daytoně a venku už se šeří..U nás už je jedna hodina po půlnoci. Jsme na cestě už 22 hodin.

2. červenec
Hned druhý den jsme se ráno vypravili k oceánu..
nikdy mě nepřestane fascinovat..



Anička už je slečna, nové brýle, které jí poslala paní učitelka ,ještě týž den pohltil oceán.                      Ještěže jsem ji stihla vyfotit.


můj muž miluje teplo, focení už méně:o)

Oceán je neskutečně ledový..snad přijde nějaký obrat a bude únosné do něj vstupovat..
a houpat se v jeho vlnách

široké, skoro liduprázdné pláže..to je nádhera!

Tak tady ležíme, blízko bazénu, ale s výhledem na oceán
Ocean House je naším nejoblíbenějším místem



naše potápka
a modelka:o)

Už jsme docela aklimatizovaní a užíváme si společné radosti..
Těšíme se na to, co nás ještě čeká.a já se určitě zase brzy ozvu.

Moc vás všechny zdravím z veliké dálky, mějte se krásně 
a užívejte..
Inka
                                                                                ❤


1 komentář:

  1. Joo, tak to i my už se moc těšíme na to, až pojedeme zase někam na dovolenou a vezmeme si s sebou i ty nové brýle , co jsme si pořídili nedávno... Už se moc těšíme na léto, protože mi přijde, že se ta zima nějak táhne a opravdu mě to nebaví!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.