čtvrtek 28. března 2024

ZELENÝ ČTVRTEK

 VÁM VŠEM PŘEJI KRÁSNÉ POŽEHNANÉ VELIKONOCE.



Dneska jsem nezahálela..

ráno krásně svítilo sluníčko, tak jsem se vrhla na úklid před vchodem.

Změnila jsem výzdobu a nazdobila na Velikonoce.

Ha.. má přijít nějaký vichr, 

tak už vidím, jak všechny ty ptáčky,

vajíčka zítra honím po zahradě :o)

Možná něco i nenajdu..

protože polstr na křesílku minulý týden uletěl a nikde jsme ho nenašli.

Možná ho našli sousedi :o).

Výzdobu jsem ani nevyfotila, tak snad zítra.

...

Ráno k snídani jsme si udělali vajíčka

a hned začali s něčím zeleným,

( vajíčka máme žlutá),

ale dala jsem do nich pažitku a medvědí česnek.

K obědu byl špenát, bramborový knedlík a masíčko.

Po obědě jsem zadělala na jidáše.

Myslím, že se povedly.



Odpoledne jsem měla o zábavu postaráno a to nejen kvůli pečení,
ale sledovala jsem soutěž mých vnuček.
Obě tancují street dance a dnes byly zase na závodech.
Tentokrát v Pardubicích.
Obě si přivezly zlatou medaili.
Jsem pyšná babička.
Jsou to moje šikulky.




Mám radost, že dělají něco, co je baví.
Obě si to užívají.
💓
Zítra jsem měla v plánu vrhnout se na zahradu
a teď jsem si přečetla, že na Velký pátek se nemá hýbat se zemí.
Tak nevím, asi tu práci přehodnotím.
Mějte se moc hezky
a užívejte!
Inka
💓






4 komentáře:

  1. Inko, přeju krásné Velikonoce a gratuluju k šikovným vnučkám

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji vnučkám! Jsou to šikulky! A přeji Tobě i Tvým blízkým pohodové Velikonoce.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní29/3/24 19:25

    Lezarts
    Přeji pestrobarevné Velikonoce!
    Vnučkám tleskám, mám moc ráda tuto disciplínu👍

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní30/3/24 09:35

    Přeji krásné jarní svátky. Mávám a posílám pozdravy z teplých krajin.
    Ev http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.