pondělí 25. března 2024

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ


Jojo, je to tak.
Leze na mě jaro
a jakmile něco rozkvete, tak nejen moje oči ,
moje  mysl je o něco bohatší.
/ peněženka o něco chudší/
Coby ale člověk neudělal, aby uspokojil své vjemy.
Pravda je, že toto jsou moje první letošní koupené květiny,
neboť jinak trhám na zahradě cokoli,
co se podobá květům,
co je trochu barevné
a co by snad mohlo vykvést .
/ nevykvete, ale i náznak zelených lístků, pupenů,
ve mně vyvolává radost/
....
Maceškám jsem neodolala
a zdobí část před domem. 

K jaru prostě patří tulipány,
ty miluju.
Gerbery jsem dostala v zahradnictví za to, 
že jsem tam nechala nemalou částku.


Narcisky jsem nakoupila v supermarketu u pokladny.
Tam nevypadaly vůbec jako kytky,
ale do druhého dne
se doslova vyklubaly do krásy.


Tento týden je u nás ve škole jarmarkový.
Zítra, v úterý odpoledne, to vypukne.
Největší radost z toho má asi můj manžel,
protože doufá,
že konečně uklidím.
Kdo mě čte od začátku,
tak ví,
že já a jarmarky,
respektive,
já a úklid v tomto čase,
nejde dohromady.

A kromě dnešních kytiček i malá ochutnávka mého tvoření.







Vítací cedulky jsou oboustranné a jsou ze zbytků překližky,
které chtěl někdo vyhodit 
a já to našla :o))


A další nízkonákladový výrobek.


Určitě udělám nějakou malou reportáž z našeho jarmarku
a ještě nafotím další výrobky.
Vám přeji krásné šedivé úterý.
Doufám, že pro nás nebude šedivá obloha 
a nebude pršet.
Jinak se prý mají vymetat kouty od pavouků,
to opravdu nevím,
jestli zítra stihnu.
:o)
Inka
💓


5 komentářů:

  1. Inko, ty pondělky mi chyběly...
    A vaše jarmarky a tvá šikovnost, to už je prostě pojem!
    Těším se na reportáž a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. To Tvoje tvoření tady chybělo. Paráda to je. Těším se na příspěvek z jarmarku.
    Měj pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní26/3/24 11:49

    Inko, jsi neskutečná.......škoda, že dnes na jarmark nemůžu, mám sraz se spolužačkou po 40ti letech. Přeji, ať se jarmark povede a máte velkou účast. Olina z Jizerek

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní26/3/24 16:11

    Lezarts
    Moc vydařené dekorace!

    OdpovědětVymazat
  5. Inko, těším se na fotky vašich výrobků :). A narcisky jsem tuhle v Bille taky jedny zachránila - vypadaly napůl "mrtvé", ale doma ve váze mámě krásně ožily a dělaly radost skoro týden.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.