pátek 17. srpna 2018

LPS

ANO, ČTETE DOBŘE..
Fenomén dnešní doby, radost mých holčiček
a taky má obava, že doslova" zblbnou" z videí na you tubu,
které s velkou oblibou sledují.
Pro neznalé
( já kdybych neměla vnučky, tak bych si myslela, zda to není nějaký druh drogy,
něco jako kdysi bylo LSD :o))..
No droga to tak trochu je:o).
Nikdy jich totiž nemají dost
( a že jich tedy mají)
...
LPS neboli Little pet shops jsou malé hračky,
zvířátka s kývací hlavičkou.
K nim se samozřejmě prodávají různé doplňky..
Je to nejoblíbenější hračka,
moje vnučky LPS milují 
a musím napsat, že si s nimi opravdu vyhrají.
Vymýšlí různé příběhy
a spolu hrají scénky.
Ještě v Americe jsem slíbila Aničce,
že spolu také nějaké video natočíme..
To jsem ale netušila,
že Anička bude jako čtvrtodenní zimnice 
a nedá pokoj, dokud se slib nestane skutkem.
Takže natáčíme:o)
Aby mi to bylo k něčemu,
tak jsem vymyslela, že příběh budou hrát dvě žabky.
Pojmenovaly jsme je Vili a Lili
a ony budou provázet mé prvňáčky školním rokem.
Říkala jsem si totiž,
že pokud se na videa dívají mé vnučky,
mohlo by se to dětem líbit.
Vymyslely jsme první díl.
O tom, jak a proč se chodí do školy,
vytvořily scénář a už chtěly začít.
Do toho přišla Emička 
a že chce taky hrát.
No uznejte, nešlo ji vynechat
a tak jsme náš scénář rozšířily o ještěrku Zeleňoura,
 jinou žábu už nemáme:o)).
Emičce jsme vše vysvětlily 
a začalo naše první natáčení.
Všechno šlo jako po drátku do té doby
než Emička do našeho dialogu
o slušném chování ve škole
vstoupila s projevem vlastním:
" Nevadí vám, že jsem si prdnul?"
A bylo po natáčení..nejdřív jsme se zlobily, že nám to zkazila
a pak jsme řvaly smíchy, když jsme si to pouštěly..
Anička povídala,
Inko, to dětem určitě pusť..
tamto bylo nudný..
tohle je bude bavit, to je děsně vtipný:o)!
Asi má pravdu..
Od té doby máme videí asi sedm.
Emička je uražená a zatím se Zeleňourem nehraje.
My už dětem vysvětlily, co nosit v tašce,
jak správně zdravit,
jak se připravovat na lavici,
jaká dodržovat pravidla při mluvení,
jak se správně hlásit.
Aničku to moc baví
a já si připravuji další interaktivní učební pomůcku..
Anička neustále chce vytvořit nějaký kanál
a že to prý budeme i vysílat,
takže se určitě máte na co těšit:o)).
Přeji vám krásný den 
Inka, Anička
Lili, Vili a Zeleňour
💓




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.