neděle 16. března 2014

MORAVA

Ženy( i muži), zpěv a víno mě provázelo tento víkend. Jeli jsme do vinného sklípku do Valtic. Vyrazili jsme již v pátek a já chtěla všechno zdokumentovat do mého blogu. Ale to bych nesměla být já, abych ve sklípku asi po 4 fotkách nezjistila, že došla baterie... a tak dokumentace i druhého dne, kdy jsme navštívili krásné městečko Laa v Rakousku prostě není..smůla...manžel mi sice na mobil nafotil ty dobroty, co jsem tam snědla..ale než je přendám na blog, tak nebudou určitě aktuální..
I tak bez fotek byl víkend skvělý, plný zpěvu a prima lidiček kolem nás...prostě jsme si to krásně užili a dnes celý den odpočívali...tady je pár fotek z valtického podzemí...










 Tak takovouhle pohotovost u nás nemáme:o))










zdejší valtický sklepiér


Já jsem popíjela úžasný Tramín červený- výběr z hroznů 

zeď zdobená cihlami

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.