sobota 8. března 2014

SOBOTA

Milé blogerky, přeji krásný den a doufám, že jste nedopadly jako já  :o). Na MDŽ si u nás nikdo nevzpomněl a tak jsem je já pobavila větou, že jsem očekávala 3 nové kuličky na PANDORU.  A to jednu od manžela, jednu od dcery a jednu od syna. Všechny jsem tím pobavila....:o)..já nevím, co by se jim stalo...no nic...Odjeli jsme na chalupu tentokrát s manželem sami. Malá Anička je nemocná, i když řádí jako čertice, ale vzhledem k tomu, že ze středy na čtvrtek jela dokonce záchrankou do nemocnice - laringitida-dusila se,  tak se není co divit, že zůstali doma.
Manžel při včerejším nákupu objevil pěknou kachýnku a tak bylo jasné, co budeme o víkendu jíst.
Já po týdnu krabiček, kdy jsem ze sebe shodila asi kilo a půl se nacpu kachnou a budu moct začít nanovo..:o)..co bych ale neudělala pro mého milovaného( to jsem si ještě představovala tu kuličku:o).
Dnes ráno jsem se na kačenku vrhla....krásně ji připravila, osolila, okmínovala a dala ji do trouby...mezitím jsem si připravovola polívku. Asi po hodině jsem se šla podívat, jak se naší kačence daří. Jaké bylo moje překvapení, když jsem ji viděla přesně ve stejném stavu jako jsem ji tam dala..Já zapomněla zapnout troubu...spustila jsem jen jeden čudlík....no a tak z oběda byla taková odpolední svačina..Jedi jsme ve 3 hodiny...ale povedla se a to je hlavní..já osobně ji už nechci aspoň půl roku ani vidět...mám pocit, že se po ní ani nehnu a to jsem si usmyslela, že když jsme tu sami, že udělám plno práce...ale zase, když my ženy máme ten svátek :o), taková relaxace není také k zahození...Vám přeji krásný zbytek dne dnešního i příštích...

Začalo to polévkou.,,,


a skončilo kachýnkou...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.