úterý 14. října 2014

KAMARÁDKA OD KAMARÁDKY

Tak od včerejšího dne mám novou kamarádku..
Přijde ke mně na návštěvu vždy jen jednou za měsíc..
ale určitě mě hodně obohatí...
A jak jsem k nové kamarádce přišla?
To máte tak..V pátek mi přišla Smska od mé báječné kamarádky a kolegyňky v jednom a bylo v ní: Podívej se do schránky, čeká Tě tam překvapení!..Překvapení to bylo - ve schránce nebylo nic. Původně jsem si myslela, že Smska patřila někomu jinému nebo že mi tam Romča něco chtěla dát a zapomněla. Ale v pondělí už schránka byla plná. Byla tam černá obálka a v ní časopis Rozmarýna - rozmanité nápady na život. Představte si, že mi kamarádka zaplatila roční předplatné. A to nemám ani svátek, ani narozeniny.. 
Udělala to jen tak, prostě pro radost! 
A já jí moc děkuji!!!!
Romanko, pokud někdy tohle budeš číst, tak chci, abys věděla, že si toho moc vážím a žes mi udělala velikou radost!(už jsem jí to i řekla:o))...
Ona určitě ví, že ji mám moc ráda:o)..



a další černá obálka mě čekala ve schránce dnes..
a na nový Dekor jsem se moc těšila.
Dnes byl i s dárečkem
vypadl z něj krásný ubrousek.







a obě radosti dohromady..
mějte se krásně..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.