sobota 27. prosince 2014

DÁREK PRO MNE

Mám ráda knížky,
i když na ně mám čím dál tím míň času
nebo si čas spíš vyplňuji jinou zábavou než čtením knih..
Třeba čtením Vašich blogů:o)
nebo háčkováním a ručními pracemi..
Přesto vůně knížek 
a listování jimi mi dělá dobře.
Ježíšek mi letos nadělil knížek celou hromadu 
a to v jednom..
Dostala jsem totiž elektronickou čtečku knih..
Je krásná, malá , bílá 
a já si k ní hledám cestu..
Mám v ní moc krásné knížky 
a je jich spousta,
takže mě láká hned začít číst..
Čtu a neobracím stránky,což mi možná chybí.
Na druhou stranu knížka svítí 
a já nemusím namáhat oči.
Písmena si můžu přizpůsobit tak, 
jak se mi to líbí. 
Můžu měnit jejich velikost, ale i jejich vzhled.
Večer můžu usínat se čtečkou,
 aniž bych zmačkala stránky
a nebo zapomněla zhasnout lampičku.
Trochu mi chybí obrázky,
ale jinak musím uznat, že ta čtečka nemá chybu.
Vejde se do kabelky, otevřu si ji vždy na straně, 
kde jsem naposledy četla 
a ani nemusím ohýbat roh stránky,
což je od dětství můj hrozný zlozvyk..
Určitě se s ní zžiju 
a přečtu  vše, co v ní mám..
už teď mám jednu knížku skoro dočtenou..


¨

Ukázka, některých  knížek,které  mám v elektronické čtečce
Mám jich zatím 20, ale myslím, že některé tituly stojí určitě za přečtení..








Kdybych blog zanedbávala,
tak právě čtu:o))..
Krásný sobotní večer..
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.