pondělí 8. prosince 2014

ŽELVY

už visí:o).
Před dvěma lety jsem si koupila
tato pro mě úžasná světýlka.
Když mi došla,
byla jsem nadšená!
Méně nadšený byl můj manžel, když zjistil,
že jsem do nových plastových oken 
ťukla dva hřebíky!!
:o)
/blondýna/
(mimochodem, jsou to jediná dvě okna, která se po dobu zimy nerosí:o),
tudíž nevytváří pramínky vody, které stékají po oknech)..
no nic..
už se stalo..
Od té doby světélka mají v zimě své místo.
/jinde jsem se už neodvážila hřebíky přibít!/
A proč želvy?
Manžel totiž konstatoval, že z venku to vypadá, jako když nám po okně lezou dvě želvy.¨
To jsem se tehdy šla podívat
a musím uznat, že to tak trochu želvu vážně připomíná..
Ostatní mají hvězdy,
my máme o Vánocích želvy:o)





krásný pondělní den..
Mě dnes čeká těsto na perníky..
teda ono mě nečeká,
ono čeká , až ho udělám:o)
jdu na to!
Inka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.