neděle 14. prosince 2014

NEPŘIPOJENÝ VÍKEND

tak už jsem doma:o)
To, že jsem zapomněla kabel, jsem už napsala..

A jaký byl můj víkend? 
Hektický, pochmurný, stonavý...

Tak hned na začátku jsem vše stačila popsat v pátečním příspěvku..
Rozhodně jsem se nehroutila nad tím, že nemám připojení,
 i když se přiznám, že chvilky na blogu si přímo užívám.
 Je to chvíle, kdy vlastně odpočívám..asi jako kuřáci mají své kuřácké chvilky, 
tak já mám chvilky blogovací..
Nevím, zda se dá u mně mluvit o závislosti, 
ale je pravda, že mi Vaše blogy o víkendu malinko chyběly
. Asi to bylo také tím, že počasí na horách bylo,
 že by psa nevyhnal a můj zdravotní stav se zhoršoval každou minutou..
Respektive z ničeho nic na mě skákali bacili a rýmička byla na světě.
I přes můj handicap jsem pekla ostošest a mám hotovo.
 Tedy napečeno, zdobit a plnit cukroví budu až příští víkend.
 Mé perníčky a rohlíčky se rozmnožili o košíčky, ořechy světlé i tmavé, išské dortíčky, linecké, kokosové dortíčky, šlehačkové,karamelová srdíčka.
 Ještě se chystám na nepečené a pak určitě marokánky, kokosky a pusinky..
A víte co se pak stane?
Přibydu na váze nejmíň 2 kila, cukroví nám poleze i ušima a nakonec si pochutnají ptáčci:o).
Ale jsem nenapravitelná a jiná už asi nebudu..
prostě peču a ono mě to ještě baví.
To je to samé, jako když si letos řekla, že nebudu bláznit s nakupováním dárků.. 
Rozhodli jsme se, že letos Vánoce budou  skromnější.
Nebudou! 
A zase to kazím já. 
Nenapravitelná a nenormální..
Ač jsem měla pocit, že nakupuju méně, 
tak jsem začala nakupovat dříve a když teď balím dárky,
 tak zjišťuji, že je to zase hromada..
Já snad budu muset i nějaké dárky odložit..ale jaké?!?
Když já tak miluju někoho obdarovat...
Mám z toho radost..
Po příjezdu domů jsem si zapálila svíčky,
již třetí adventní..
utíká to..
a zároveň se to blíží..
a já se těšííím:o)
Krásný zbytek neděle..
Inka





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.