pondělí 15. prosince 2014

VÁNOČNÍ DEKORACE


Oblíbené dřevěné sněhuláčky mám už asi 10 let..
Koupila jsem je u nás na vánočním jarmarku 
za neuvěřitelnou cenu. 
Jeden stál 2 koruny. 
Škoda, že už jich na mě zbylo jen šest.


 Tuhle vánoční krasavici  v košíčku z kořenů
jsem dostala jako dárek od neskutečně šikovné maminky Štěpánky.
Když jsme s ní tvořili, tak to byl koncert.
Ona vzala do ruky větev, pytel nebo cokoli jiného 
a vždycky se z toho stal malý zázrak...
Jsem tak trošku v tomto směru její žačkou,
ale zatím bych si tipla, že jí sahám tak po kotníky:o)).



Víte, co je na tom všem nejkrásnější?
Že ačkoli už neučím jejího Míšu,
tak si na mě vždycky vzpomene 
a před Vánoci i Velikonoci mě obdaruje..
A já ji za to moooc děkuji!



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.