úterý 31. ledna 2017

DÁREK

Dnes se rozdávalo vysvědčení 
a už několikrát jsem se tu na blogu zmínila,
že to nemám moc ráda.
...
Snažím se být objektivní, spravedlivá,
ale vím, že záleží na mnoha činitelích,
jaké děti dostávají známky v průběhu roku.
...
A pak před vysvědčením řeknete větu, 
že to má dítě mezi 1 a 2 
a že si ho ještě přezkoušíte.
Pak doufáte, že se to naučí
a ono ne!
To jsou pak situace, 
kdy se mezi samé jedničky dostane dvojka,
ale už se nedá nic dělat.
Já jako dítě bych to asi ořvala,
ale dneska je to trochu jinak.
..
Vůbec už pololetní vysvědčení není žádná slavnostní událost.
Poslední hodinu se rozdává pouze výpis z vysvědčení.
Já se sice snažím udělat společné hodnocení,
děti si dělají plány na další pololetí,
hodnotí v čem by se chtěly zlepšit, 
co udělat lépe a jak na to.
...
Hodnotíme aktivitu, sběr papíru .
...
Pak teprve rozdáme to kýžené vysvědčení.
Mám velikou radost, že učím na prvním stupni 
a že většina vysvědčení je krásných !!
( vzala jsem si do školy foťák a zapomněla ho vytáhnout, ach jo! )
...
Od malé Klárky jsem dostala krásný dárek.
Namalovala mi lampu!
Ano, slyšíte dobře,
mám novou lampičku,
krásnou,
 s jedním kočičákem
a s malým poníkem.






No není to krása?
...
Vždycky jsem říkala svým dětem,
že nejkrásnější dárek je vlastnoručně vyrobený..
A že jsem jich od svých dětí dostala :o).
..
Dneska jsme měli prima podvečer,
přijel bráška se švagrovou,
ale o tom až zase zítra.
...
Mějte moc krásný večer i Vy!
Inka
💓






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.