sobota 14. ledna 2017

ZÁVISLÁK

Psala jsem, že musím napsat také něco o dárcích..
Dnes napíšu, čím jsem obdarovala svého manžela.
..
Prvním dárkem byly výrobky od Justu.
Proto ten název závislák.
Můj manžel má stále ztuhlý krk 
a neusne bez toho,
aby se nenamazal olejem z 31 bylin od Justu.
Musím napsat, že díky tomu nám krásně bylinkově voní ložnice.
V podzimních a zimních dnech 
si rádi před spaním osvěžíme pokoj i eukalyptem.
Všechny výrobky byly v taštičce
a ještě tam byl krém se solí z mrtvého moře
( ten jsem si zabrala pro sebe na můj ekzém).



A jelikož každý správný muž, má mít v kapse nůž,
tak jsem všechny mužské v rodině 
obdarovala nožem

 

pak jsem ještě nadělila manželovi něco 
pro jeho miláčka
vůni do auta


Vím, že toho moc není, vlastně ještě dostal ode mně vodu po holení a čepici:o),
ale my si vlastně s manželem nenadělujeme.
Máme Vánoce v létě:o).
...
Dostaly jsme ale spoustu dárků od dětí...
že bychom byli hodní rodiče?
:o))
asi jo..
Nebo bych to napsala i jinak.
Máme hodné děti!
Mějte krásnou sobotu
a užijte si pěkně celý víkend!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.