pondělí 16. ledna 2017

PONDĚLNÍ KVĚTINOVÝ

Dříve než začnu kytičkami,
tak musím napsat, že jsem byla uznána zdravou
a zítra se můžu vydat za svými zlatíčky,
i když jsem zjistila, 
že to zas až  taková zlatíčka nejsou
neb se k sobě umí i nehezky chovat 
a dokonce si říkat věci,
nad kterými i dospělý člověk musí žasnout !
Nemůžu ale házet do stejného pytle všechny, 
takže tam ještě spousta zlatíček zůstává.
...
To, že jdu do práce uvítá také a to především můj manžel.
Týden v bytě se na mně podepsal
a já začala vymýšlet různé úpravy.
Jako kde by to potřebovalo vymalovat,
co přestěhovat, co dokoupit 
anebo co vyhodit.
Být doma ještě další týden,
tak by určitě došlo na nějakou realizaci mých plánů
a spousta věcí by se ocitla buď v krabicích
či dokonce některé v popelnici..
Naštěstí k tomu nedošlo.
...
Co se týká květiny,
tak jsem si jednu koupila,
i když...
Nebudete tomu věřit,
ale růže, které jsem si koupila minulý týden
jsou pořád nádherné.
Někdy se mi stane, že hned druhý den
svěsí své hlavičky 
a odmítají se na nás koukat
Tentokrát mi dělaly společnost po celý týden,
přímo mě obšťastňovaly 
a opravdu jim to svědčilo.
A protože jsou pořád krásné,
tak zůstanou zatím tam, kde jsou.
Koupila jsem si tuto květinu( krásně, voní)
a protože venku je pořád sníh
(navíc jsem neměla hezkou vázu),
tak jsem ji ještě ozdobila háčkovanými vločkami.



 A takhle  krásné jsou ještě růžičky..


Mějte krásné pondělní odpoledne
Vaše uzdravená
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.