sobota 7. ledna 2017

PODLEHLA JSEM

Terapii domova.
Nejenže jsem si koupila její nádherný diář,
na který jsem náležitě pyšná 
a kam si vše od začátku roku znamenám,
já podlehla i jejím radám.
Ne všem,
ale začala jsem plnit návyky měsíce.
LEDEN- to je vyleštěný dřez.
Takže neodejdu spát bez toho,
aniž bych vyleštila dřez.
A běda, jak mi tam dá manžel skleničku:o))).
To jsem zlá:o)!




...
Rady, co dělat každý týden, každý měsíc, každé tři měsíce, každý půlrok a každý rok
nevím, zda splním.
Už první rada na každý týden mě přesvědčila, 
že jsem asi pěkná špindíra,
protože ještě nikdy jsem nepovlékala nové ložní povlečení každý týden.
Jak jste na tom Vy?
Povlékáte peřiny čistě každý týden?
Nevím, jestli tady u mě dojde ke změně,
i když jsem tento týden povlékla nové povlečení,
které jsem si koupila díky své výhře 
u Monči z kopečku.
Ty srdíčkové polštářky jsem nemohla nechat jen tak o samotě,
a tak jsem si dokoupila i celé povlečení.
A tak spíme v samých srdcích:o).





Přiznám se, že spaní je moje srdeční záležitost💓
a tak srdcové povlečení k tomu patří!
....
Jak dlouho mi mé vzorné vyplňování diáře vydrží, to nevím:o).
Přiznám se, že na to jsem tak trochu flink,
ale stárnu a tak kdoví...
Třeba mi mé zápisky vydrží.
....
Určitě je ale diář mou ozdobou,
protože je opravdu krásný
a já z něj mám radost.
Koupila jsem ho k Vánocům i mamce,ale v růžovém.
Snad bude mít růžovou budoucnost! :o)
...
Mějte krásný sobotní večer!
Já dneska trochu trpím,
dala jsem se do odstraňování vánočních dekorací
a to je mi vždycky strašně líto,
že už to je za námi!
Mám Vánoce moc ráda!
Tak zase za rok!
Inka
💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.