sobota 7. dubna 2018

MARATON

Tuším, že jste se při nadpisu lekli !
Já a maraton,
to vážně nejde dohromady.
Myslím, že ani v mládí nebyl běh mou oblíbenou disciplínou.
Milovala jsem gymnastiku,
ale po delším běhu mě píchalo v boku a trnuly mi zuby.
Takže o běžecký maraton se opravdu nejedná.
Jedná se o dvoudenní zápis do 1. tříd.
Vtipné chvilky se střídaly s tak trochu děsivými,
protože vím, že budu mít první třídu 
a tak se občas i obávám o to,
jaké budu mít budoucí žáčky.
...
Hned první budoucí prvňáček,
kterého jsem zapisovala,
mě tak trochu rozesmál.
...
Byl velmi šikovný a vše šlo jako po drátku
než došlo na kreslení.
..
Jeho kresba vypadala asi takto:
kreslila jsem já v programu malování,
takže to dost odpovídá kresbě předškoláka.


Už už jsem se ho chtěla zeptat, zda mu tam něco nechybí..
ale předtím jsem položila ještě jednu otázku:
" Koho jsi nakreslil na obrázku?"
Odpověď zněla:
" Vás, paní učitelko!"
...
Další otázku jsem už nepokládala.
Myslím, že bych s tím krkem už měla něco dělat:o),
aby ho viděly i děti:o))).
Pro tentokrát jsem mu tu chybějící část těla odpustila:o)).
...
Na zápis připraveno










A děti dostaly také na konci odměnu..




výrobky dětí



a jako každý rok i nový kalendář prvňáčka s úkoly 


...
Nevíte jak se dá nafouknout zámek?
Máme veliké množství přihlášených dětí
a vůbec netušíme,
jak všechny uspokojit a přijmout.
Nezávidím řediteli rozhodnutí
a vzhledem k tomu, že budu v první třídě
se tak trošku modlím,
aby bylo ve třídě míň dětí než 30..
...
Nechám to osudu..
Vám přeji krásný sobotní večer
a zítra předvedu nového dalšího medvěda..
Už jsou tři :o).
..
Inka
💓



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše milé komentáře a za Váš čas.